7 najważniejszych informacji na profilu prawnika

1)     Dodaj Zdjęcia

Zdjęcie jest jednym z  najważniejszych elementów  w profilu. Zdjęcie tworzy pierwszą relację z Klientem. Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie wzbudzisz zaufanie do siebie, będziesz też widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt zauważysz bardzo szybko.

2)      Doświadczenie i prowadzone sprawy oraz osiągnięcia

Założenie profilu nie powinno ograniczać się do wskazania imienia i nazwiska i siedziby kancelarii. Takie informacje są już dostępne w Internecie. Klient chce znać Twoje doświadczenie, chce Cię poznać od strony Twojej aktywności, przeczytać artykuły, które napisałeś, by wyrobić sobie zdanie o Twojej wiedzy. Opowiedz mu, czym się zajmujesz i w czym jesteś świetny. Spersonalizuj przekaz. Jeśli jesteś specjalistą np. od prawa rolnego i sporów z ARIMR napisz, że prowadziłeś wygraną sprawę w zakresie ochrony rolnika przed zwrotem dopłat do gruntu. Jeśli pomagasz w sprzedaży spółek napisz, że przeprowadziłeś transakcję sprzedaży spółki internetowej zajmującej się np. płatnościami w Internecie. Informacje te są od razu widoczne dla klientów (znajdują się najwyżej na profilu) i w sporej mierze decydują o tym, czego o prawniku dowie się  klient.

3)      Odpowiadaj na zapytania klienta

Poświęć kilka minut, aby  odpowiedzieć na zapytanie Klientów, które codziennie pojawiają się w serwisie  . Okaż zainteresowanie sprawą. Powiedz Klientowi, dlaczego właśnie Ty będziesz dobrym wyborem. Jak sprawa odnosi się do Twoich doświadczeń. Napisz ten komunikat do Klienta w sposób osobisty. Pamiętaj, że Klient jest z pewnością zestresowany i nie wie, co ma robić. „Proszę do mnie zadzwonić” będzie mniej skuteczne od „W Państwa sprawie, którą wstępnie już przeanalizowałem i w której chętnie pomogę nasuwają mi się następujące rozwiązania…….” – i tu możesz poinstruować klienta lub odpowiedzieć jak widzisz jego problem i rozwiazania, zadać dodatkowe pytania. To bardzo skuteczne rozwiązanie”. Możesz też napisać „Przeanalizowałem dokładnie Pana/Pani pytanie. Najpilniejsze będzie zebranie właściwych dowodów, przydadzą się rachunki  oraz korespondencja z (...)". Tym musimy zająć się najszybciej. Pomyślałem, że ten link może Pana zainteresować …… w podobnej sprawie wypowiedział się już Sąd/ekspert w gazecie….lub np. Pana zapytanie zainspirowało mnie też do wskazania, iż prawidłowe byłoby dodanie postanowień o możliwym czasowym ograniczeniu ……(…)."

4)      Aktualizuj profil o nowe sprawy z Twojej praktyki
 

Prawnicy, którzy posiadają wiele opisów spraw pojawiają się wyżej w naszych wynikach wyszukiwania. Aktualizowanie profilu o nowe spraw, które aktualnie wykonałeś/rodzaje spraw, które zrobiłeś zwiększa Twoje szanse na dotarcie do Klienta. Jeśli przystąpiłeś do organizacji, posiadasz nową rekomendację Klienta, napisałeś ciekawy wpis na blogu, którym chcesz się podzielić z klientami o podobnych problemach, z pewnością będzie to cenna informacja dla Klienta. Dodaj nowe informacje o sobie, jeśli uzyskałeś nowe umiejętności.

5)      Wskaż swoją dostępność Klientowi

Ważnym elementem widocznym dla Klienta jest Twoja dostępność wskazana w profilu. Dzięki podaniu dni, w których jesteś dostępny dla Klienta, Klient będzie mógł sprawdzić, kiedy możesz się z nim spotkać. Będzie mógł natychmiast podjąć decyzję w zależności od charakteru i pilności swojej sprawy. Jeśli naprawdę zależy Ci na Kliencie daj  znać, że możesz spotkać się z nim bardzo szybko. Pokaż, że jesteś gotowy zając się sprawą i pracować dla Klienta.

6)      Włącz płatne konsultacje dla klientów
 

Płatne konsultacje to rozwiązanie, w którym użytkownik może zapłacić 49 zł za 15 min konsultacje z prawnikiem. Proces zamawiania i opłaty usługi jest bardzo prosty i w pełni zautomatyzowany. Z usługi można skorzystać zamawiając ją z profilu prawnika lub z jego strony www. Po opłaceniu usługi klient otrzymuje możliwość 15 minutowej sesji telefonicznej z prawnikiem, podczas której szybko wyjaśnia swoją sytuację prawną.

Rozwiązanie pomaga klientom, którzy często mają dość proste pytania, chcą zareagować zanim złamią prawo lub chcą wyjaśnić jak mogą w sprawie postąpić.

Prawnicy często kierują do tej usługi klientów, jeśli np. klient nie może przyjść do kancelarii, a chce otrzymać płatną poradę.

7)   Cennik

Informacja o cenach usług, choćby orientacyjna, jest bardzo ważna na profilu prawnika. Narzędzie ActivBox Usługi o stałych cenach - pozwala prawnikom łatwo zautomatyzować sprzedaż usług prawnych bezpośrednio z ich strony internetowej lub profilu prawnika.

Konfiguracja jest prosta i intuicyjna. Prawnicy zaznaczają usługi, które chcą świadczyć spośród podanych przez serwis lub mogą tworzyć własne usługi, które chcą sprzedawać.

Klienci potrzebują od prawnika 2 informacji, aby umówić się z prawnikiem: to dostępność, prawnika i cena konsultacji – aż 75% badanych wskazywało, że cena jest dla nich ważnym kryterium wyboru prawnika. To naturalne bo każdy z nas przed wyborem usługi chce znać jej cenę. Tak samo jest w przypadku klientów. Otwartość w kwestii opłat pobieranych za konsultacje, przygotowanie pisma jest przez klientów bardzo doceniana. 

Dla Prawnika ActivBox pobiera opłatę od klienta jeszcze przed wykonaniem usługi, wystawia klientowi paragon, organizuje kontakt z klientem. To Twoja zdalna kancelaria. Skupiasz się już tylko na realizacji usługi i wspaniałej obsłudze klienta.

Poświęć kilka minut na stworzenie profilu prawnika. To wirtualna wizytówka. która wyróżnia Cię od innych i pracuje już od pierwszego dnia dla Ciebie.  Sekret tkwi w szczegółach, które przedstawisz w swoim Profilu Prawnika.