Usługi prawne z Cennika. Regulamin dla klienta.
- Usługa prawna wybrana z modułu cennikowego zawiera opis, zgodnie z którym zostanie wykonana oraz cenę, której opłacenie spowoduje uruchomienie realizacji tej usługi.
- Usługodawcą wybranym przez klienta jest prawnik, którego dane osobowe i adresowe są widoczne w module cennikowym.
- Zlecając wykonanie usługi należy podać numeru telefonu oraz (opcjonalnie) swój adres mailowy, możliwe jest również dołączenie do zlecenia dokumentów w postaci załączników.
- Po przyjęciu ustalonej opłaty do prawnika wysyłany jest natychmiast SMS z numerem telefonu klienta i email z ewentualnymi załącznikami klienta.
- Do klienta wysyłany jest komunikat SMS potwierdzający rozpoczęcie realizacji usługi oraz email zawierający dane szczegółowe wykonania usługi, paragon oraz ten regulamin.
- Prawnik rozpoczyna realizację usługi od nawiązania kontaktu telefonicznego z klientem, w jak najkrótszym czasie od przekazania zlecenia.
- Klient może zwrócić się do prawnika o wystawienie faktury w miejsce otrzymanego paragonu w terminie 14 dni.
- Jeśli w ciągu 24 godzin prawnik nie skontaktuje się z klientem, wykonywana jest procedura unieważnienia usługi: organizator wysyła do klienta SMS o unieważnieniu usługi oraz zwraca klientowi dokonaną wpłatę (przekazuje zlecenie zwrotu wpłaty do serwisu Przelewy24.pl).
- Klient ma prawo unieważnienia swojego zlecenia i otrzymania zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeśli zgłosi taką decyzję na infolinię organizatora przed momentem uzyskania połączenia telefonicznego z prawnikiem, którego wybrał do realizacji usługi. Jeśli kontakt z wybranym prawnikiem już nastąpił, do tego prawnika należy decyzja i realizacja zwrotu klientowi wpłaty w całości lub części.
- Niepoprawny numer telefonu uniemożliwi realizację usługi. Niepoprawny adres mailowy uniemożliwi otrzymanie potwierdzenia przyjęcia zlecenia, przyjęcia opłaty i wydruku paragonu. Dane te można poprawić wykorzystując infolinię organizatora.
- Organizatorem pośredniczącym w realizacji usługi jest Legal Networks Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Nagórskiego 3, właściciel serwisu specprawnik.pl. Pośrednictwo serwisu specprawnik.pl polega na oprogramowaniu procesów występujących w tej usłudze, w tym wymiany SMS-ów i emaili pomiędzy klientem i prawnikiem, wystawiania paragonu w imieniu prawnika oraz automatyzacji pobierania opłat od klienta.
- Opłata za usługę jest przyjmowana od klienta przy pomocy serwisu Przelewy24 (www.przelewy24.pl) na konto organizatora i natychmiastowo potwierdzana klientowi. Serwis przelewy24.pl dolicza klientowi prowizję w wysokości 1,9 % od przyjmowanej kwoty.
- Organizator obsługuje infolinię, tel. 503 30 99 11 dla celów reklamacji usługi lub jej procesów składowych.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2016 roku.