21 powodów, dla których warto dołączyć do Specprawnik.pl

21 powodów, dla których warto dołączyć do Specprawnik.pl

Istnieje aż 21 powodów, dla których warto dołączyć do Specprawnik.pl. Konto Premium dla prawnika obejmuje wszystkie wymienione funkcje. Nie ma żadnych dodatkowych opłat, nie pobieramy prowizji od zakupionych przez klientów usług.

#1

System Usług pozwala Ci prowadzić wirtualną kancelarię

Dodaj usługi w serwisie, a my powiadomimy Cię, gdy klient dokona zamówienia, pobierzemy opłatę, przekażemy Ci kontakt do klienta oraz wystawimy potwierdzenie dokonania płatności.

#2

Możesz tworzyć usługi dedykowane konkretnemu klientowi z natychmiastowym linkiem do zapłaty

Nigdy więcej niezapłaconych faktur! Nasz system pozwala tworzyć szyte na miarę potrzeb klienta usługi z natychmiastowym linkiem do zapłaty (za całą usługę bądź jej część). Możesz stworzyć nieograniczoną liczbę usług dla swoich klientów.

#3

Otrzymujesz przyjazny moduł sprzedaży usług

Usługi możesz sprzedawać nie tylko za pośrednictwem Specprawnika (pamiętaj, że nie pobieramy żadnej prowizji), ale również przenieść moduł bezpośrednio na stronę www kancelarii.

#4

Koniec z nieodebranymi telefonami od klientów

Czy wiesz, że ponad 30 % klientów szuka pomocy prawnej poza godzinami pracy kancelarii, a 10 nieodebranych połączeń to strata 3-4 klientów? W Specprawniku jesteś dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a klienci mogą umawiać się na wizyty w kancelarii także online.

#5

Otrzymujesz dostęp do 100 tys. klientów miesięcznie

Serwis Specprawnik jest marketplacem łączącym klientów z prawnikami. Oznacza to, że trafia tam wyłącznie Twoja grupa docelowa – tylko te osoby, które potrzebują pomocy prawnej. Każda z nich to potencjalny klient kancelarii.

#6

Otrzymujesz dziesiątki opinii od klientów

Opinie to najlepszy sposób na pozyskanie nowego klienta. Możesz je gromadzić w naszym systemie. Uzbierasz ich więcej niż w każdym innym miejscu, ponieważ po kontakcie z klientem przez serwis wysyłamy do niego automatyczną prośbę o ocenę współpracy. Oceny widać w profilu prawnika i w wizytówce Google Moja Firma.

#7

Pozycjonujesz kancelarię

Wypełniając szczegółowo profil prawnika i opisując tematy, w których się specjalizujesz, zagwarantujesz sobie lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i w naszym serwisie (nie tylko po nazwisku, ale przede wszystkim po specjalizacji i świadczonych usługach, czyli tak jak szukają klienci).

#8

Klient ma wiele możliwości kontaktu z Tobą

Na profilu prawnika znajdują się pełne dane teleadresowe. Klient może również skontaktować się z Tobą mailowo, zamówić wizytę w kancelarii, przejść bezpośrednio na stronę www lub odwiedzić kanały prawnika w mediach społecznościowych.

#9

Możesz prowadzić prywatny czat z klientem

Otrzymujesz prywatny czat z klientem, który z powodzeniem może służyć do monetyzacji zlecenia. Zaproponuj płatną rozmowę telefoniczną za 49 zł (15 minut) lub wpłatę zaliczki/całej kwoty za usługę i pobranie jej od klienta przez nasz system automatycznie.

#10

Przedstawiasz jasne zasady współpracy z kancelarią

Jeśli oferujesz pierwszą bezpłatną konsultację prawną, możesz o tym poinformować klientów – odpowiedni komunikat znajdzie się obok Twojego nazwiska w profilu. Klient znajdzie tam również informacje na temat sposobów rozliczenia z kancelarią i ewentualnym systemie rabatowym.

#11

Kontaktują się z Tobą tylko klienci, którzy są zdecydowani na współpracę z kancelarią

Jeśli potrafisz wycenić swoje usługi i pokazujesz ich ceny wraz z zakresem wykonania, masz pewność że kontaktują się z Tobą tylko Ci klienci, którzy rzeczywiście są zainteresowani współpracą.

#12

Klient z góry zna cenę usługi oraz zakres jej wykonania

Klienci chętniej korzystają z usług prawnika, który daje im komfort współpracy na jasnych warunkach. Tworząc usługę informujesz klienta o tym, co obejmuje, ale także czego nie obejmuje usługa.

#13

Komunikujesz otwartość na nowych klientów

Jeśli masz przestrzeń na nowych klientów, możesz ich o tym poinformować właściwym komunikatem „otwarty na nowych klientów”, który wyświetla się obok Twojego nazwiska w profilu.

#14

Klienci wybierają kancelarie po specjalizacjach

Dzięki opisom przeprowadzonych przez prawnika spraw, klient może wybrać właściwego prawnika do swojego problemu. To najlepszy sposób dopasowania prawnika do klienta, który ma także ogromny wpływ na pozycjonowanie profilu prawnika w wyszukiwarce Google.

#15

Przekazujemy Ci kontakt do klientów, którzy kupują konsultacje telefoniczne przez serwis

Klienci serwisu Specprawnik chętnie kupują konsultację telefoniczną za 49 zł/15 minut rozmowy (196 zł/h). Jeśli zgłosisz chęć przyjęcia klienta, przekażemy Ci do niego kontakt. Nie pobieramy żadnej prowizji od opłaconej usługi – w całości trafia na Twoje konto.

#16

Otrzymujesz dostęp do pytań od klientów

Odpowiadaj na bezpłatne pytania użytkowników: udziel wstępnej, ogólnej porady prawnej, buduj relacje i jako pierwszy pozyskuj nowych klientów w całym kraju.

#17

Przekazujemy Ci kontakt do klientów, którzy zwracają się o poradę w sprawie sądowej

Porozmawiaj z klientem, który zamierza złożyć pozew sądowy/ma sprawę w sądzie, otrzymał wezwanie z policji/prokuratury/sądu, został aresztowany lub zatrzymany. Takie rozmowy najczęściej kończą się wykupieniem usługi przez klienta.

#18

Zbierasz rekomendacje od innych prawników

W naszym serwisie możesz uzyskać nie tylko opinie od klientów, ale także rekomendacje współpracy od innych prawników. To doskonała opcja dla tych, którzy świadczą usługi dla innych kancelarii lub podejmują współpracę z prawnikami in-house.

#19

Możesz umieścić widgety na Twojej stronie www

Stronę kancelarii możesz zintegrować ze Specprawnikiem. Dodaj na swoją witrynę takie elementy jak System Usług, odpowiedzi na pytania, certyfikat „Pomocny Prawnik” i opinie klientów. W ten sposób uzupełnisz stronę o najważniejsze kryteria wyboru prawnika przez klienta oraz nadasz jej nowoczesny charakter bez dodatkowych nakładów finansowych.

#20

Możesz prowadzić blog na naszej platformie

Jeśli specjalizujesz się w wąskiej dziedzinie prawa i chcesz wypromować siebie jako eksperta, możesz wykorzystać serwis Specprawnik.pl jako platformę blogową. Ta sekcja będzie doskonała także dla prawników, którzy prowadzą już bloga na stronie kancelarii, ponieważ mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

#21

Otrzymujesz dostęp do bazy wiedzy

Otrzymujesz od nas dziesiątki artykułów i szkoleń marketingowo-sprzedażowych, bazujących na najlepszych praktykach wykorzystywanych przez kancelarie prawne w Europie i Stanach Zjednoczonych.