6 informacji niezbędnych na Twoim profilu.

6 wskazówek dla prawników.

 
Poszukiwanie zleceń jest bardzo trudne i czasochłonne. Szczególnie, gdy ograniczają nas możliwości reklamowania swoich usług i wysokie koszty marketingowe. Skąd pozyskać nowych klientów, zlecenia, jak sprawić, że Klient dowie się o nas i skorzysta z naszych usług?
Serwis SpecPrawnik.pl pomaga Prawnikom rozwijac biznes.

 

Jak używać SpecPrawnik.pl, żeby zdobyć zlecenia?

Sekret tkwi w szczegółach, które przedstawisz w swoim Profilu.
 
1)     Dodaj Zdjęcia
 
Zdjęcie jest jednym z najważniejszych elementów w profilu. Zdjęcie tworzy pierwszą relację z Klientem. Jeśli nie masz dobrego zdjęcia, poproś profesjonalnego fotografa o jego zrobienie. Załączając zdjęcie wzbudzisz zaufanie do siebie, będziesz też widoczny wyżej niż prawnicy bez zdjęć. Efekt zauważysz bardzo szybko.
 
2)      Podam swoje imię i nazwisko i ….będę czekał na Klientów.
 
Założenie profilu nie powinno ograniczać się do wskazania imienia i nazwiska i siedziby kancelarii. Takie informacje są już dostępne w Internecie. Klient chce znać Twoje doświadczenie, chce Cię poznać od strony Twojej aktywności, przeczytać artykuły, które napisałeś, by wyrobić sobie zdanie o Twojej wiedzy. Opowiedz mu, czym się zajmujesz i w czym jesteś świetny. Spersonalizuj przekaz. Jeśli jesteś specjalistą np. od prawa rolnego i sporów z ARIMR napisz, że prowadziłeś wygraną sprawę w zakresie ochrony rolnika przed zwrotem dopłat do gruntu. Jeśli pomagasz w sprzedaży spółek napisz, że przeprowadziłeś transakcję sprzedaży spółki internetowej zajmującej się np. płatnościami w Internecie.
 
 
3)      Odpowiadaj na zapytania klienta
 
Poświęć kilka minut, aby odpowiedzieć na zapytanie Klientów . Okaż zainteresowanie sprawą. Powiedz Klientowi, dlaczego właśnie Ty będziesz dobrym wyborem. Jak sprawa odnosi się do Twoich doświadczeń. Napisz ten komunikat do Klienta w sposób osobisty. Pamiętaj, że Klient jest z pewnością zestresowany i nie wie, co ma robić. „Proszę do mnie zadzwonić” będzie mniej skuteczne od „W Państwa sprawie, którą wstępnie już przeanalizowałem i w której chętnie pomogę nasuwają mi się następujące rozwiązania…….” – i tu możesz poinstruować klienta lub odpowiedzieć jak widzisz jego problem i rozwiazania, zadać dodatkowe pytania. To bardzo skuteczne rozwiązanie”. Możesz też napisać „Przeanalizowałem dokładnie Pana/Pani pytanie. Najpilniejsze będzie zebranie właściwych dowodów, przydaszą się rachunki  oraz korespondencja z (...)". Tym musimy zająć się najszybciej. Pomyślałem, że ten link może Pana zainteresować …… w podobnej sprawie wypowiedział się już Sąd/ekspert w gazecie….lub np. Pana zapytanie zainspirowało mnie też do wskazania, iż prawidłowe byłoby dodanie postanowień o możliwym czasowym ograniczeniu ……(…)."
 
4)      Aktualizuj profil
 
Prawnicy, którzy posiadają wiele opisów spraw pojawiają się wyżej w naszych wynikach wyszukiwania. Aktualizowanie profilu o nowe spraw, które aktualnie wykonałeś/rodzaje spraw, które zrobiłeś zwiększa Twoje szanse na dotarcie do Klienta. Jeśli przystąpiłeś do organizacji, posiadasz nową rekomendację Klienta, napisałeś ciekawy wpis na blogu, którym chcesz się podzielić z klientami o podobnych problemach, z pewnością będzie to cenna informacja dla Klienta. Dodaj nowe informacje o sobie, jeśli uzyskałeś nowe umiejętności.
 
5)      Wskaż swoją dostępność Klientowi
 
Ważnym elementem widocznym dla Klienta jest Twoja dostępność wskazana w profilu. Dzięki podaniu dni, w których jesteś dostępny dla Klienta, Klient będzie mógł sprawdzić, kiedy możesz się z nim spotkać. Będzie mógł natychmiast podjąć decyzję w zależności od charakteru i pilności swojej sprawy. Jeśli naprawdę zależy Ci na Kliencie daj  znać, że możesz spotkać się z nim bardzo szybko. Pokaż, że jesteś gotowy zając się sprawą i pracować dla Klienta.
 
6)      Podziel się profilem
 
Możesz przekazać link, który udostępniamy na Twoim profilu i podzielić się  nim na Facebooku, Twitter, możesz przekazać go swoim znajomym. 
 
 
Poświęć kilka minut na stworzenie profilu. To wirtualna wizytówka. która wyróznia Cię od innych.