Bitly czyli jak i po co skracać linki
Jeśli prowadzisz profil kancelarii na Facebooku na pewno zdarza Ci się publikować artykuły, które dodajesz na blogu lub aktualności ze swojej witryny czyli wrzucać tzw. linki.
Link, którzy wrzucasz może wyglądać tak:
https://www.mojakancelaria.pl/aktualnosci/bardzo-wazna-informacja-z-zycia-mojej -kancelarii/
Albo tak:
Bit.ly/zZyciaKancelarii
Ten drugi link, to tzw. „link skrócony”. Różnice zauważalne na pierwszy rzut oka: jest krótszy, a co za tym idzie, bardziej estetyczny. Różnice niewidoczne – dzięki skróceniu linku, możesz śledzić statystyki kliknięć, czyli sprawdzić jakim zainteresowaniem cieszył się tekst, który wrzuciłeś na swój profil na Facebooku. Musisz zwracać uwagę na takie kwestie, jeśli chcesz być postrzegany jako profesjonalista.
Nie wiesz jak skrócić linki? Przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję. To bardzo proste.
#1 Wejdź na stronę bitly.com i zrejestruj się.
#2 Możesz to zrobić przy pomocy swojego konta na Facebooku, Twiterze lub używając adres e-mail. Kliknij „create account”. Twoje konto zostało utworzone.
#3 W widoku głównym z lewej strony będziesz miał dostęp do linków już skróconych (statystyki kliknięć u dołu z prawej strony przy linku). Aby skrócić link kliknij „create bitlink”.
#4 Wklej link. W naszym przypadku wygląda on tak: https://www.specprawnik.pl/ 😊
#5 Bitlinks automatycznie skróci Twój link.
#6 Teraz możesz go dowolnie modyfikować. My zmieniliśmy automatyczny skrót na „SpecPrawnicy”. Dodaliśmy też nowy tytuł strony: „Najlepsi prawnicy w jednym miejscu!”. Pamiętaj, aby zapisać efekty swojej pracy („save”).
#7 Gotowe. Teraz możesz użyć skrócony link w poście i śledzić jego dalsze losy.