Co publikować na fanpage’u firmy?
Czasem mamy morze pomysłów, innym razem kompletna posucha. No właśnie, co publikować na fanpage’u firmy? Zakładamy tu, że nie jesteście specjalistami od social media, a raczej zajmujecie się tym z doskoku pomiędzy jedną wizytą w sądzie a drugą. Dlatego śpieszymy z ratunkiem. Oto kilka sprawdzonych pomysłów, które sprawdzą się, gdy na przemyślenie wpisu zabrakło Wam czasu.
Od kuchni, czyli jak wygląda praca prawnika
Zaspakajanie ciekawości innych, to strategia która zawsze się sprawdza. Pokaż swoją pracę od zaplecza. Jeśli kancelaria liczy więcej osób, przedstaw pracowników. Zaprezentuj siedzibę. Byłoby idealnie, gdyby udało CI się uchwycić jakiś zabawny element rzeczywistości. Lub odwrotnie – dodać chwytliwy komentarz do czegoś najzwyklejszego.
Złote myśli
Kochamy sentencje. Powiesz, że w ujęciu kancelarii prawnej ten fakt ma się jak kwiatek do kożucha? Nie do końca. Wykorzystaj pozytywne opinie Twoich klientów na temat usług, które świadczysz lub publikuj treści przepisów prawnych – na przykład najdziwniejszych zasad z różnych zakątków świata.
Z cyklu „Facebook”
To właśnie teraz robimy. Stworzyliśmy cykl „Facebook”. A ten jest jak tematyczna studnia bez dna. Dlatego polecamy powołanie cyklu i regularne publikowanie materiałów rozwijających wymyślony przez Was wątek. Przykładem takiego cyklu może być opublikowany na naszym blogu tekst adwokata Jana Górskiego o zasiedzeniu . Artykuł zawiera odnośniki do innych wpisów o tej samej tematyce, na przykład tego jak napisać wniosek o zasiedzenie.
Co o tym sądzicie?
Masz dylemat? Zasięgnij opinii Twoich fanów. Nie muszą to być egzystencjonalne zagadnienia😉 Zrób zdjęcie dwóch książek i zapytaj którą powinieneś przeczytać pierwszą. Taki prosty post może wywołać spore zmieszanie na Twoim fanpage’u!
Udostępniaj
Przeczytałeś ciekawy artykuł lub zainteresował Cię post opublikowany na innym fanpage’u? Udostępnij go u siebie! Nie ma niczego złego w dzieleniu się wartościowymi materiałami, nawet jeśli nie wyszły spod Twojej ręki.
Rozwiązuj problemy
Fani proszą Cię o wstępną poradę prawną? Opisz problem i udziel krótkiej odpowiedzi, a następnie opublikuj ją na swoim kanale. Pamiętaj, aby zrobić to ANONIMOWO .
Pozwól decydować
Publikuj posty, które angażują fanów do opowiedzenia się za jedną z prezentowanych opcji. TUTAJ znajdziesz przykład takiego wpisu zaczerpnięty z naszego fanpage’a.
Oznacz znajomego, który…
Poproś swoich fanów, aby otagowali znajomego który… No właśnie – tu czas na Twoją kreatywność. Postaraj się, aby była to zabawna treść, wówczas fani chętniej oznaczają osoby pasujące go Twojego posta.
Bądź na bieżąco
Komentuj bieżące wydarzenia i poproś o wzięcie udziału w dyskusji Twoich fanów. W końcu po to są media społecznościowe – Twoim zadaniem jest przede wszystkim budowanie relacji, dlatego wykorzystaj każdą nadarzającą się okazję, by zaangażować fanów w polemikę.
Powodzenia!