Company Management Congress - odbierz zniżkę 20%

Company Management Congress - odbierz zniżkę 20%

Po roku niepewności czas na obudzenie biznesu. Doskonałą do tego okazją jest Company Management Congress, czyli event, który w całości poświęcony zostanie rozwojowi przedsiębiorstw.

 

Konferncja odbędzie się 28 września 2021 w Warszawie w DoubleTree by Hilton

Tu kupisz BILET >>> https://companymanagement.pl/#tickets

Skorzystaj z kodu SPEC20 , aby otrzymać 20% rabatu.

 

Ostatni rok pokazał przedsiębiorcom, jak ważne jest zapewnienie firmom zabezpieczenia, dzięki któremu ostoją się w czasie kryzysu. Żeby być gotowym na każdy scenariusz, należy spojrzeć na biznes w szerszym spectrum, jak również zrozumieć potrzebę właściwej odpowiedzi na zmieniające się warunki. Poszukiwanie ich znacząco ułatwia edukacja, która jest gwarantem aktualizacji wiedzy, a także pozyskania najlepszych narzędzi do prowadzenia biznesu. Te we wszystkich aspektach daje Company Management Congress.

 

OBSZARY PORUSZONE PODCZAS COMPANY MANAGEMENT CONGRESS

Podczas wydarzenia zostaną poruszone zagadnienia z obszaru: przywództwa, motywacji, sprzedaży, HR, jak również personal brandingu.

 

COMPANY MANAGEMENT CONGRESS – PLAN WYDARZENIA

Company Management Congress to seria inspirujących prelekcji, traktujących o wszystkich obszarach zarządzania biznesem. Podczas wydarzenia uczestnicy spotkają największych ekspertów w branży, którzy przeprowadzą ich przez case study i merytorycznie pokażą jak usprawnić działanie przedsiębiorstwa.

 

Wykłady wygłoszą:
- Jacek Santorski – „Przywództwo jutra. Czego na czasy „New Normal” nauczyliśmy się w czasie „covidowego” kryzysu?”. Skupi się na tym, jakie odkrycia i rozwiązania strategiczne, przywódcze, zarządzania i edukacji zostaną uznane w przywództwie i zarządzaniu przyszłości.
- Wojciech Herra – „Lider, zmiana, efektywność – przewodnik dla liderów wspierających zespoły w sytuacji zmiany”. Powie, jak zarządzać, by wykorzystać pełny potencjał zespołu.
- Krzysztof Sarnecki – „Świat wysokiej konkurencyjności zbliża się do Europy dużymi krokami, a szczególnie do Polski”. Prelegent wyjaśni, czym jest myślenie szeroko-kontekstowe, czyli transformacyjne.

 

EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA. NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

- Bogdan Sosnowski – „Rozwój kompetencji miękkich w zespole sprzedaży”. Wykład poświęcony będzie strategii pozyskiwania władzy, leadershipowi i wpływowi medialnemu oraz temu, jak przeprowadzić zespół przez zmiany.
- Adam Bernacki – „Nowy świat sprzedaży – zagrożenie czy szansa na sukces”. Wykładowca skupi się na tym, czego nauczył nas kryzys pandemiczny.
- Tomasz Miłosz – „Transformacja i zmiany, czyli ewolucja rynku i sposobu pracy”. Prelegent opowie o tym, jak zmienił się model pracy przez ostatnie miesiące.
- Krzysztof Brola – „Prawo wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Wiedza kluczowa dla biznesu”. Pokazane zostaną sposoby, jak uniknąć czyhających na każdym kroku zagrożeń związanych z niejasnymi i często niespójnymi przepisami.
- Łukasz Dojka – „Stań się najbardziej widoczny w branży! Oprzyj markę osobistą o charakter, zaufanie i zadowolenie klientów”. Prelegent pokaże, jak stworzyć długofalowy wizerunek marki osobistej i wskaże źródła budowania społeczności.

 

KOMPETENCJE MIĘKKIE PODSTAWAMI SUKCESU W SPRZEDAŻY?

Ponadto, uczestnicy będą mogli wysłuchać i partycypować w Debacie Eksperckiej. Prelegenci skupią się na tym, co robić, by sprzedawać więcej i w dobie kryzysu znaleźć nowych klientów, jak zabezpieczyć się przed kolejnym przestojem gospodarczym i jak zarządzać, by zespół był bardziej efektywny.

 

Dla kogo jest Company Management Congress?
- właściciele firm
- kadra zarządzająca
- inwestorzy
- przedsiębiorcy
- managerowie średniego i wyższego szczebla
- osoby odpowiedzialne za planowanie przyszłości biznesu
- doradcy inwestycyjni
- liderzy poszczególnych branż
- jak również przedsiębiorcy samozatrudnieni

 

KONSULTACJE I NETWORKING

Czas spędzony podczas Company Management Congress to nie tylko prelekcje, ale również budowanie biznesu w praktyce. Można to zrobić dzięki networkingowi biznesowemu, nastawionemu na aktywne budowanie sieci kontaktów. Pomoże on w dynamizacji biznesu, a także znalezieniu rozwiązań, które zrewolucjonizują przedsiębiorstwo. Jest to okazja do wymiany pomysłów i doświadczeń, które mogą usprawnić branżę.

W Strefie Konsultacji uczestnicy będą mogli spotkać się z wybranymi przez siebie prelegentami. Przeprowadzą oni case studies, omówią problem, a także pomogą uzyskać rozwiązania odpowiednie dla biznesu.

Oddaj się w ręce profesjonalistów i pomóż swojemu biznesowi.

 

Źródło: informacja prasowa