Czy prawnik potrzebuje marki osobistej?
Tym razem podeszliśmy do tematu od innej strony. Sam oceń co Ciebie pobudza do działania i sprawdź dlaczego mógłbyś zbudować markę osobistą. Być może któreś z wymienionych stwierdzeń okaże się Twoim motorem napędowym?
Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym pozyskiwać więcej klientów
CHCĘ MIEĆ NOWYCH KLIENTÓW
Marka osobista pozwoli mi pozyskać przewagę konkurencyjną.
CHCĘ MIEĆ LEPSZYCH KLIENTÓW
Marka osobista pozwoli mi przyciągnąć klientów, którzy rozumieją wartość mojej oferty.
CHCĘ MIEĆ LEPSZĄ POZYCJĘ RYNKOWĄ
Marka osobista podniesie wartość mojej kancelarii.
CHCĘ BUDOWAĆ POZYCJĘ EKSPERTA
Budowanie marki osobistej to także budowanie autorytetu, a ja chce się wyróżniać w mojej specjalizacji jako ekspert.
Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym zarabiać więcej
NIE CHCĘ KONKUROWAĆ CENĄ/CHCĘ PODNIEŚĆ CENY
Marka osobista podniesie wartość moich usług (klient zrozumie, z czego wynika cena usługi).
CHCĘ SPRZEDAWAĆ WIEDZĘ
Ponieważ budowanie marki osobistej to także budowanie pozycji eksperta, będę miał możliwość udziału w płatnych szkolenia i konferencjach, może nawet wydam książkę.
Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym wyspecjalizować i rozwijać kancelarię
CHCĘ POSZERZYĆ OFERTĘ/WYSPECJALIZOWAĆ KANCELARIĘ
Chcę zająć się konkretnym segmentem rynku/rozbudować ofertę, a budowanie marki osobistej pozwoli mi pokazać, w czym specjalizuje się kancelaria.
CHCĘ PROMOWAĆ KANCLEARIĘ
Szukam dodatkowego sposobu na promowanie kancelarii, ale nie chcę wydawać na to kroci, mogę zaproponować tylko swój czas.
Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym się rozwijać
CHCĘ POZYSKAĆ NOWE KONTAKTY BIZNESOWE
Chcę przyciągnąć do siebie prawników, którzy specjalizują się w podobnych kwestiach i wymieniać się doświadczeniami.
CHCĘ NABYĆ NOWE UMIEJĘTNOŚCI
Budowanie marki osobistej pozwoli mi zdobyć nowe umiejętności, na których już dawno chciałem się skupić: pisać sprawniej, wygłaszać lepsze przemówienia oraz nauczyć się podstaw marketingu.
Potrzebuję marki osobistej, ponieważ chciałbym zrobić coś dla innych
CHCĘ DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ
Budowanie marki osobistej pozwoli mi edukować klientów (w ten sposób przygotuję ich do współpracy).
CHCĘ POMAGAĆ INNYM ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY
Budowanie marki osobistej pozwoli mi wskazywać rozwiązanie prawne osobom, które potrzebują pomocy.