Specprawnik – Twoja wirtualna wizytówka
Twój profil na Specprawniku w 5. krokach.
Krok 1.
Uzupełnij dane osobowe i kontaktowe. Wpisz dane teleadresowe. Zwróć uwagę na rubrykę „o mnie”. Niech Twój opis będzie przekonujący. Pisz w pierwszej osobie. Przekonaj potencjalnego klienta, że to właśnie Ciebie szuka: dodaj informacje o profilu swojej działalności, podsumuj osiągnięcia zawodowe, podziel się swoimi zainteresowaniami, napisz jak pracujesz i co Cię najbardziej pasjonuje.
Krok 2.
Dodaj profesjonalne zdjęcie. Nasze doświadczenie pokazuje, że profile ze zdjęciami budzą większe zaufanie klientów czyli przekładają się na wzrost liczby odwiedzin wizytówki prawnika.
Wybierając zdjęcie, kieruj się poniższymi wskazówkami:
- daj się poznać klientowi – użyj swojego zdjęcia, nie logotypu kancelarii
- bądź profesjonalny – zrezygnuj ze zdjęć pokazujących Cię w prywatnej sytuacji
- budź sympatie – według badań użytkownicy najlepiej odbierają te zdjęcia, na których fotografowana osoba patrzy w obiektyw aparatu lekko uśmiechnięta
- wybierz zdjęcie dobrej jakości.
Krok 3.
Nakreśl problemy prawne, w których się specjalizujesz. Możesz to zrobić w zakładce „opis spraw”. 75% potencjalnych klientów uznaje doświadczenie prawnika za najważniejszy czynnik przy jego wyborze. W tej zakładce dodaj także informację o sposobie rozliczenia – stawkę godzinową/rozliczenie od sprawy. Zostaw informację o rabacie przy pierwszej konsultacji jeśli oferujesz taką zniżkę.
Krok 4.
Należysz do organizacji prawniczych? Dodaj tę informację w zakładce „zmiana hasła, blog, inne”. Niech Twój profil będzie kompletny – rekomendacje lub inne komunikaty świadczące o profesjonalizmie prawnika, mogą mieć wpływ na Twojego potencjalnego klienta.
Krok 5.
Odpowiadaj na pytania użytkowników , zbieraj opinie, korzystaj z ActivBoxa , publikuj na blogu .
BONUS:
Prawnik, który odpowiada na bezpłatne pytania klientów, uzyskuje certyfikat „Pomocny prawnik”. Wszystkie aktywności, które wykonujesz w serwisie, rejestrowane są na Twoim profilu. Oznacza to, że użytkownik widzi to, co publikujesz na blogu oraz może śledzić rekomendacje i polecenia, które otrzymałeś. Twoja kancelaria posiada stronę internetową? Spraw, aby „żyła”. Możesz na niej umieścić ActivBoxa , opinie klientów, Twoje odpowiedzi na pytania oraz certyfikat „pomocny prawnik”. Więcej na ten temat dowiesz się >> TUTAJ << .
Wirtualna wizytówka w serwisie Specprawnik pomaga budować wizerunek prawnika w sieci. Nie marginalizuj Internetu – to jeden z kluczowych obszarów, o który powinieneś zadbać, ponieważ pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów. W dobie nowych technologii Twoje pierwsze spotkanie z klientem to Internet, nie kancelaria.