SZUKANIE KLIENTÓW - POZYSKIWANIE KLIENTA DLA PRAWNIKÓW
ZDOBĄDZ Numer TELEFONU KLIENTA i poznaj jego problem
Kancelarie wydają na reklamę ogromne pieniądze nie wiedząc nawet jak zmierzyć jej efekty. A efekt zawsze musi być mierzony! Efektem pracy profilu Premium dla prawnika jest kontakt do klienta, czy to mailowy czy telefoniczny.
Profil na specprawnik.pl należy więc dzisiaj do podstawowych narzędzi pracy i zdobywania nowych klientów.
Pozyskiwanie KLIENTA – bądź TAM GDZIE SZUKA CIĘ KLIENT
Jedno z wyzwań w drodze do sukcesu każdego prawnika i kancelarii jest własnie regularne pozyskiwanie nowych klientów. W spójnej strategii dla pozyskania nowego klienta Internet winien zajmować bardzo ważne miejsce.
Ci, prawnicy którzy uznali swoją obecność w internecie za znak czasu już stworzyli solidne podstawy swojego sukcesu.
Nawet najlepsza strategia marketingowa na przyciągnięcie klienta nie zadziała, jeśli nie zdamy sobie sprawy, z tego, że z roku na rok coraz więcej osób szuka prawników w Internecie. Fundamentalnie ważnym punktem strategii jest być tam gdzie jest klient.
NIE ZANIEDBAJ DOSTOSOWANIA SIĘ DO ZMIANY, W KTÓREJ SAM JAKO KLIENT UCZESTNICZYSZ
Tradycyjne środki jak informacja o zmianie partnera w kancelarii, informacja o nowej transakcji, informacja o działaniach kancelarii to klasyczne formy marketingu, często za ich umieszczenie w prasie lub portalach trzeba płacić.
Poszukiwanie prawnika zaczyna się dziś w Internecie. Proces ten zaczyna się od wpisania kategorii spraw lub nazwiska prawnika. Google lokalizuje wszystkie linki, które odpowiadają wyszukiwaniu klienta i w ten sposób pokazuje wynik, z którego korzysta klienta. Jeśli nie będzie Cię wśród tych wyników, straciłeś szanse na zainteresowanie klienta. Profile prawników w specprawnik wyświetlane są klientom na liście wyszukiwań nawet ponad 160 000 razy. To pomaga klientom w szybkim i wygodnym dotarciu do odpowiedniego prawnika. A prawnikom w nawiązaniu skutecznego kontaktu z klientem.
JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW online? PROFIL NA specprawnik.pl ZDOBĄDŹ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ
Wiele miejsc oferuje obecnie prawnikom promocje i możliwość zwiększenia widoczności w sieci. Zbudowanie dobrej, mobilnej strony może być także pomocne. Obecność na portalach społecznościowych takich jak Facebook i Twitter oraz platformach np. SpecPrawnik, LinkedIn nikogo już nie dziwi.
Budowanie skutecznej obecności kancelarii w sieci opiera się na wyszukiwarkach takich jak Google. Prawnik z wykupioną płatną usługą (konto Premium w specprawnik.pl za 100 zł miesięcznie) promowany jest obok organicznych wyników wyszukiwania i inwestycja ta szybko zwraca się w jego zwiększającej się popularności i rozpoznawalności w sieci.