Wyszukani prawnicy na mapie:

Zwiń filtry

Filtruj wg nastepujących kryteriów

Sprawy prywatne

Sprawy firmowe

Wyniki wyszukiwania: znaleziono 4047 ofert

Filtruj wg kryteriów

Kancelaria Radcowska Paweł Oroń

Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków

Cała Polska

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Publikacje

Profesjonalne i skuteczne dochodzenie odszkodowań z umowy ubezpieczenia kredytu bankowego (ubezpieczenia na życie) w przypadku śmierci ubezpieczonego lub ciężkiej choroby. Pomoc osobom zobowiązanym do spłaty kredytu we wszystkich formalnościach i kontaktach z bankiem i ubezpieczycielem. Kompleksowe prowadzenie sprawy od A do Z - Przygotowanie wniosku o cesję wierzytelności z umowy ubezpieczenia, przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego i sądowego.

Kancelaria adwokacka Mateusz Kubica

11 Listopada 60-62, pok. 311, 43-300 Bielsko-Biała

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania

Witam serdecznie! Mam pytanie, a nie do końca wiem, gdzie się z tym zwrócić. Jestem fotografem i prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. 24 listopada narzeczony złożył zamówienie poprzez Facebook na suknie do sesji ciążowych na moje dane, na moją firmę. Składając zamówienie pytał czy da radę zrobić tak by suknie dotarły do nas 6 grudnia, Pani powiedziała, że tak. Zamówienie opłacone i czekamy. 6 grudnia kiedy paczka miała być u nas u tej Pani pojawia się informacja, iż jest chora i wszystkie paczki zostaną wysłane później. Wręcz pewni, że nas to nie dotyczy, gdyż paczka powinna zostać wysłana najpóźniej wczoraj i nikt też się z nami nie kontaktował, że się nie udało... Jednak dla świętego spokoju kontaktujemy się z Panią, czy na pewno nasza paczka wyszła wczoraj i jakim kurierem. W odpowiedzi dostajemy 'kurier wczoraj nie przyjechał, bo ma zbyt dużo zamówień i odbierze paczkę dzisiaj (czyli 6.12). Problem jest taki, że suknie były nam potrzebne na 6.12, gdyż tego dnia umówiliśmy sesje brzuszkową. Klientka była poinformowana jakie otrzyma suknie podczas sesji (kolory i model), a tu się okazuje, że paczki nie będzie. Skontaktowaliśmy się z naszą klientką celem przełożenia sesji na następny dzień mówiąc, że suknie do nas nie dotarły 6.12 i będą 7.12. By klientka się zgodziła i by nie robiła problemów, postanowiliśmy obniżyć jej koszt sesji o wpłacony wcześniej zadatek. Pani się zgodziła. Caly dzień (6.12) próbowaliśmy otrzymać nr do śledzenia przesyłki (Pani nie odbierała naszych telefonów, a na wiadomości odpisywał średnio co 3-4h) Az w końcu dostaliśmy o godzinie 20:00 informacje ze paczka jest w sortowni dpd i nr przesyłki. Problem jest taki, że sprawdzając nr przesyłki widnieje informacja 'Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana' z godziny 19:57! Co oznacza, że paczka nie zostanie wysłana tego dnia. Pani twierdzi, że jest chora i nie mogła wydać kurierowi paczki więc poprosiła męża żeby zawiozl ja do punktu dpd. I na tym kontakt się urwał. Dzisiaj mamy przełożoną sesje, a sukni nie otrzymamy, ponieważ dopiero dzisiaj prawdopodobnie zostanie ona wyslana. Pytanie jest takie, czego mogę w takiej sytuacji żądać? Skoro zamówienie było składane na firmę. Czy jedyne co mogę to zrezygnować z zamówienia, ponieważ Pani nie wyrobiła się w terminie? A co z tym, że w ramach rekompensaty dałam mojej klientce zniżkę w wysokości zadatku? I najprawdopodobniej będę zmuszona wykonać sesję nie pobierając od klientki żadnej opłaty, gdyż nie mam dla niej sukien. O ile ona w ogóle będzie chciała jeszcze sesję wykonać. Czego mogę zadać od firmy u której zamówiłam suknie? Czy mogę się ubiegać o częściowy zwrot kwoty, którą zapłaciłam za nie? Pozdrawiam, Kamila

Szanowna Pani. Jeżeli udowodnimy, iż druga strona wiedziała o tym, że suknie są potrzebne na konkretny dzień to oprócz prawa do odstąpienia od umowy (i wtedy wpłacone kwoty winny zostać w całości zwrócone i suknie będzie można zamówić u innego dostawcy) można będzie pozwać drugą stronę za powstałą szkodę - tj. kwoty które straciła Pani z powodu niewykonania zlecenia.

Dizęń dobry, w grudniu 2017 niestety skorzystałam z pewnego sklepu na allegro, który sprzedawał rzeczy nie posiadając ich na stanie. Po 2 tygodniach od wpłacenia pieniędzy zwróciłam się z pytaniem o produkty i wtedy zaproponowano mi przesłanie podobnych, na co przystałam. Jednakowoż nie doszły one na czas a miał być to prezent. Wystawiłam ocenę negatywną bez żadnych komentarzy, tylko najniższe możliwe gwiazdki. Sklep wiele razy dzwonił, wysyłał maile i smsy z prośbami o usunięcie "negatywu" proponując nawet pieniądze w zamian. Nie zrobiłam tego, a teraz sklep ten grozi mi w mailach, że pozwie mnie do sądu o zniesławienie. Czy mają do tego jakiekolwiek podstawy prawne i czy powinnam się martwić? Wszak moja ocena była zgodna z moją opinią o sklepie. Pozdrawiam

Szanowna Pani. W pierwszej kolejności pragnę wskazać, iż z uwagi na prawo do Sądu prawie każdy może pozwać prawie każdą osobę o prawie wszystko więc wskazać podstawę prawną sklep w pozwie zdoła. Jednakże po wniesieniu pozwu Sąd sprawę ocenia i druga strona będzie musiała udowodnić, iż naruszyła Pani jej dobra osobiste - w przypadku przedsiębiorców prowadzących sprzedaż z reguły chodzi o dobre imię. Aby stwierdzić czy powinna się Pani obawiać przegrania sprawy trzeba byłoby przeanalizować treść komentarza ale jeżeli komentarz jest merytoryczny z opisem sytuacji (tak jak opisała to Pani wyżej) i nie ma w nim wyzwisk, wulgarnych twierdzeń lub podobnych w mojej ocenie właściciel sklepu może mieć duży problem z wykazaniem, iż Pani zachowanie było bezprawne.

Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień

Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice

Chłodna 2a, 40-311 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Usługi wycenione
  • Odpowiedzi na pytania

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Puk Maciej Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego

Nowowiejskiego 43 /5, 61-733 Poznań

Odpowiada w ciągu 5 godzin

Kancelaria Adwokacka Bartosz Sufryd

Nowowiejskiego 20/1, 61-732 Poznań

Kancelaria Radcy Prawnego Błażeja Berezowskiego

Rumiankowa 9, 72-100 Goleniów

Odpowiada w ciągu 6 godzin

CONSENSUS Kancelaria Radcy Prawnego

Kopernika 29, I piętro, 10-512 Olsztyn

Odpowiada w ciągu 6 godzin

Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Wawrzyczek

Henryka Dąbrowskiego, 40-032 Katowice

Konkowski i Wspólnicy sp. k.

Warszawska 30 lok. 21, 25-312 Kielce

Odpowiada w ciągu 3 godzin

Wróć na górę