Wybierz kategorię:
Potrzebuję:
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Chłodna 2a, 40-311 Katowice
Odpowiada w ciągu 24 godzin
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.
15 minut rozmowy telefonicznej z doświadczonym prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytanie i udzieli konkretnych informacji.
Zamów
Kancelaria adwokacka Mateusz Kubica
11 Listopada 60-62, pok. 311, 43-300 Bielsko-Biała
Witam. Dzisiaj podpisalam umowe z firma fortum ale jednak chcialabym z niej zrezygnowac. Dowiedzialam wie ze mam na to 14 dni . czy beda z tego jakies konsekwencjr
Szanowna Pani. Jeżeli umowę podpisała Pani jako konsument (tzn. nie ma ona związku z prowadzoną przez Panią działalnością gospodarczą) i została ona zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa (np. w trakcie rozmowy telefonicznej) to może od niej Pani odstąpić. Prawo to daje Pani art. 27 ustawy o prawach konsumenta. Pragnę zwrócić uwagę, iż w powołanej wyżej ustawie opisano wyjątki (w art. 3) więc prosiłbym o wskazanie czego dotyczy umowa aby udzielić dokładniejszej porady.
Witam, mam pytanie. Zawarłam umowę najmu, w której miałam napisane, że muszę wykupić własne ubezpieczenie(nie samego mieszkania) na mieszkanie, nie wykupiłam tej polisy, minął rok i podpisałam z właścicielem aneks, w którym napisał, że potrzebuje potwierdzenie wykupionej polisy, wykupiłam tym razem polisę i dostarczyłam właścicielowi. Czy grozi mi coś teraz za nie wykupienie poprzedniej polisy, jakie kary mogą zostać na mnie nałożone, mimo że teraz polisę posiadam ?
Szanowna Pani. W zasadzie wszystkie zapisy w umowach najmu między osobami fizycznymi (umowy prywatne) mają moc tylko między tymi osobami. Jeżeli umowa nie była zawarta we wcześniejszym okresie a aktualnie jest nowa umowa najmu i ubezpieczenie Pani wykupiła to nie ma powodu do zmartwień - starej umowy nie można przez to rozwiązać a obowiązki zawarte w nowej są wykonane.
Prowadzę działalność gospodarczą i zajmuję się sprzedażą artykułów higienicznych. Chciałbym z klientem (też przedsiębiorcą) zawrzeć umowę polegającą na tym, że wypożyczę bezpłatnie na okres kilku miesięcy dozownik na mydło zaś w tym okresie klient zobowiąże się do zakupu wkładów do dozownika u mnie, po tym okresie dozownik przejdzie na własność klienta. Jaką formę umowy wybrać? Bardzo proszę o podpowiedź
Zasadniczo przy sporządzaniu umowy po prostu opisujemy to do czego strony się zobowiązują. W tej konkretnej sytuacji można zawrzeć umowę tej treści, iż strona zobowiązuje się do dokonywania zakupów a jeżeli strona nie zakupi jakiejś minimalnej ilości produktu to płaci wynajem dozowników jakąś kwotę, względnie z góry określić, iż taka i tak ilość mydła jest kupiona i dostarczana będzie partami a jako gratis w związku z takim zakupem. Aspektów podatkowych takiej umowy nie analizuję.
Dzień dobry, W listopadzie 2017 roku podpisałem zlecenie na wykonanie prac instalacyjnych (sieć światłowodowa),, czas na wykonanie usługi 30 dni. Z przyczyn nie zależnych od z żadnej ze stron umowy zlecenia nie dało się wykonać w terminie. Doszliśmy do porozumienia że rozliczymy prace na podstawie kosztorysu powykonawczego. Zleceniodawca zażądał obszernej dokumentacji i oświadczenia z jakich konkretnie powodów zlecenie nie mogło być dokończone. Sprawy toczą się do dnia dzisiejszego, ja nie mam protokołu odbioru, nie otrzymałem żadnego wynagrodzenia a zleceniodawca korzysta z części wybudowanej sieci i zarabia na niej pieniądze. Czy ma sens założenie sprawy w sądzie o przedłużanie odbioru i straty z powodu zamrożonego kapitału?
Szanowny Panie. Bez poznania całości dokumentacji (w szczególności umowy) korespondencji stron i innych okoliczności (w szczególności dlaczego nie dało się wykonać zlecenie w terminie) nie sposób udzielić definitywnej odpowiedzi. Mogę jedynie wskazać, iż generalnie udaje się uzyskać wynagrodzenie za wykonane prace w drodze procesu sądowego.
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Witam zrobiłęm remont WC umowiona kwota była 1500 pln 3 dniu przed remontem poprosilem o sprawdzenie czy kwota jest dla nich odpowiednia -nie bylo sprzeciwu .Po polozeniu fug a musialem czekac kilka dni zanim je inwestor kupi, zakonczylem prace jednak zona inwestora teraz mowi ze to zbyt drogo i by chciala negocjowac cene jednak na samym poczatku umowilismy sie co do kwoty i zakresu _był wiekszy niz umowione prace .do tej pory nie dostałem zapłaty jakie sa srodki by zmusic inwestora do zapłaty za prace
Witam. Najpierw musi Pan wysłać wezwanie do zapłaty. A potem - jeżeli nie zapłacą - złożyć pozew do sądu. Dobrze by było, gdyby Pan miał świadków na fakt wykonywania prac remontowych, ich zakresu, no i ceny uzgodnionej z inwestorami
Dzień dobry, ile kosztuje napisanie pisma zrywającego umowę na budowę farmy fotowoltaicznej ma moim polu? Zgodnie z moją umową mam prawo ją zerwać po 4 latach od podpisania, o ile firma nie uzyskała pozwolenia na budowę. Sprawdziłem w Urzędzie Gminy, do tej pory tego pozwolenia nie mają i upłynęło 4 lata. Pozdrawiam Dariusz Kujawa
Witam serdecznie. Chętnie pomogę w sprawie. Proszę o szczegóły sprawy oraz skan umowy na mego maila - nawrockiadwokat@gmail.com. Wówczas podam kwotę mego honorarium za pomoc. Pozdrawiam, Krzysztof Nawrocki, adwokat
Teść podpisał deklarację umowy usługi-zakupu na detektor gazu. W ósmym punkcie umowy jest informacja, że wpłacony zadatek zgodnie z art.394 Kodeksu cywilnego nie podlega zwrotowi, w razie rezygnacji przez Zleceniodawcę/Kupującego z umowy po upływie terminu określonego w punkcie 17 umowy. Punkt 17 umowy: Zgodnie z art.2 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225 j.t.). Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dniu od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszej umowy. Proszę o interpretację zapisu 8 i 17 w umowie ponieważ ja to rozumiem w ten sposób, że jeżeli nastąpi odstąpienie od umowy w przeciągu 14 dni to zadatek zostanie zwrócony. Nie wiem czy to poprawnie rozumiem.
Witam. Dobrze Pan to rozumie. Jeżeli odstąpi Pan od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia, to wówczas zadatek musi być Panu zwrócony, bo takie postanowienia są zawarte w cytowanej ustawie. Jeżeli natomiast zrezygnowałby Pan z umowy po 14-dniowym terminie, czyli 15 dnia od dnia zawarcia umowy i dalej, to wówczas - zgodnie z umową - traci Pan zadatek. Umowa przewiduje zatem umowne prawo odstąpienia, które przysługuje od 15 dnia od dnia zawarcia umowy i dalej, i którego wykonanie uzależnione jest od zapłaty zadatku - utraty zadatku
Dzień dobry, We wrześniu podpisałam umowę najmu okazjalnego lokalu na czas określony 1 rok. Jest zawarty paragraf w rozumieniu art. 19a i nast. Ustawyz 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnegoo zwanej dalej ustawą o ochronie. Nie jest potwierdzona notarialnie, nie ma również wzmianki o zrezygnowaniu najemcy. Chcę zrezygnować z takiej umowy, co bym mogła zrobić? Pozdrawiam.
Skoro nie ma Pani możliwości wypowiedzenia umowy najmu, to nie jest to prawnie dopuszczalne. Przepisy kodeksu cywilnego są w tym zakresie jasne - umowa na czas określony może być rozwiązania za wypowiedzeniem tylko wtedy, gdy przewiduje to umowa stron i wskazuje sytuacje, w których jest to możliwe
Witam. Podpisałam umowę która zawiera związana z szkoleniami lecz jeżeli zerwe ja jest kara pieniężna . Czy taka umowa jest zgodna z prawem?
Trudno odpowiedzieć na tak postawione pytanie, jeżeli nie widzę samej umowy. Dziękuję
Witam. Chciałabym się zorientować, czy jest jakaś szansa na wygranie sprawy z T-Mobile. Opiszę pokrótce o co chodzi. Umowa zawarta 30.05.2017 r w salonie. Umowa zawierana na firmę. W umowie zapisane że umowa zawarta na czas określony do 30.05.2019 r. Dokładnie w dniu zakończenia umowy numer przenieśliśmy do innego operatora z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem. W zeszłym miesiącu dowiedziałam się, że mam zajęcie komornicze na koncie i sprawa dotyczy tejże umowy z T-Mobile, za rzekome zerwanie umowy przed terminem. Napisałam reklamację z prośbą o sprawdzenie. W odpowiedzi od nich dowiedziałam się, że moja umowa była tak skonstruowana, że miałam doładowywać konto na kwoty, najpierw 4 razy po 5 zł, następnie 8 razy po 40 zł i 12 razy po 80 zł, z tym, że o tych doładowaniach za 80 zł nie miałam pojęcia, bo opcja podobno była taka, że jak będę doładowywać konto tak jak w rozpisce powyżej, wtedy obowiązuje mnie data rozwiązania umowy. Ale mogę też dalej doładowywać konto po 40 zł, ale okres umowy wydłuża się wtedy o rok. Nie miałam o tym pojęcia. W mailu po interwencji napisano mi, że przecież warunki umowy dostałam od nich pod "linkiem" i podpisując umowę potwierdziłam, że się z tymi warunkami zgodziłam. Prawda jest taka, że nie miałam o tym pojęcia, bo po prostu pracownik w salonie nie poinformował mnie o tym, a ja po prostu uwierzyłam na słowo komuś, kto przedstawiał mi ofertę. Druga sprawa dotyczy pism w sprawie, których w ogóle od T-Mobile nie dostawałam, ponieważ wszystko wysyłali na adres firmy, która nie istnieje dobrych kilka lat, a na moim koncie w T-Mobile jest podany adres do korespondencji (mój domowy) na który były wysyłane faktury. Wygląda to po prostu na celowe działanie. Ja rozumiem, mój błąd, bo nie zajrzałam do regulaminu, ale nie dano mi go fizycznie do ręki, w umowie jest konkretna data zakończenia umowy i korespondencja która trafia na adres firmy a nie na adres do korespondencji. Coś tu nie gra. Jeśli jest jakaś opcja obrony, to bardzo proszę o namiar. Gdzie się w ogóle z tym udać, bo słyszałam, że rzecznik praw konsumenta nie zajmuje się sprawami firm... Pozdrawiam. Małgorzata.
Witam. Mogę pomóc, ale musiałaby Pani wysłać mi całą korespondencją (skany) z T-Mobile plus umowę plus regulamin promocji (lub regulaminy - jeżeli było ich wtedy więcej do umowy, którą Pani wówczas zawarła. Tam zapewne wszystko jest opisane - kwestia warunków umowy, kwestia rozwiązania, kwestia formy informowania o zmianie adresu podanego przy zawarciu umowy, etc.
Witam. 20.07.2020r podpisałam w domu z pracownikiem firmy umowę na wykonanie instalacji gazowej. Chcę bez kosztów rozwiązać umowę. Czy mają prawo żądać ode mnie 10% wynagrodzenia umownego nie zaczynając jeszcze żadnych usług oprucz bezplatnego pomiaru.
Witam. Wszystko zależy co zawiera umowa w tym zakresie, którą Pani podpisała. Nie jest wykluczone, że taki właśnie zapis tam się znajduje. Ale jakby Pani przesłała skan umowy, to więcej pomogę
Czy mogę dokonać rezygnacji z podyplomowych studiów online, na które zarejestrowałam się poprzez akceptację regulaminu i wysłanie skanu podpisanego formularza zgłoszeniowego w celu otrzymania dotacji z urzędu pracy jako osoba bezrobotna. Na tym zakończyłam formalności. Nie jestem już osobą bezrobotną, nie posiadam decyzji z UP bo nigdy nie złożyłam nawet dokumentów o dotacje a uczelnia domaga się zapłaty teraz za całość wybranych kierunków mimo że nawet tych studiów nie rozpoczęłam, nie zawierałam żadnych umów z uczelnią. Wyższa Szkoła kształcenia Zawodowego twierdzi że zaakceptowałam regulamin oraz przesłałam mailem skan formularza a tym samym zawarłam z nimi umowę na podstawie której obowiązek zapłaty za całość studiów spoczywa na mnie gdyż nie doprowadziłam do końca formalności związanych z dofinansowaniem.
Witam serdecznie. Proszę o przesłanie regulaminu owych studiów podyplomowych, bym mógł udzielić Pani pełnej i profesjonalnej opinii. Wstępnie mogę powiedzieć, że zasadniczo - skoro nie zawarła Pani umowy, a to było i jest warunkiem uzyskania statusu studenta czy słuchacza owych studiów - to z niczego nie musi Pani zrezygnować, bo do niczego - w sensie prawnym - skutecznie nie doszło, tj. do zawarcia umowy. Nie można bowiem rezygnować z umowy, skoro finalnie nie została ona zawarta. Jednakże proszę mi przesłać regulamin - nawrockiadwokat@gmail.com. W razie jednak skierowania przez uczelnię sprawy do prawnika lub nawet do sądu, to proszę o kontakt - chętnie pomogę w sprawie. Pozdrawiam, KRZYSZTOF NAWROCKI, adwokat
Witam.Zawarlam umowe zlecenie z firmą ktora wysyła opiekunki osob starszych do Niemiec.Jest to umowa zlecenie na odległosc.Chcialam zrezygnowac z pracy która ma rozpocząc sie 25 czerwca,wiec mam okolo 2 tygodni.Czy mogę rozwiązać to umowę jak jeszcze nie podjęłam jeszcze zlecenia
Wszystko zależy od treści umowy. Jeżeli prześle Pani skan, to być może pomogę
Czy zapisując się na studia podyplomowe on line - mam prawo do odstąpienia od umowy poza lokalem?
Odstąpienie od umowy o studia podyplomowe online - porada wstępna Zapisując się na studia podyplomowe online masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej w opisany sposób. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia zawarcia umowy. Aby odstąpić od umowy, wystarczy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie i wysłać je do uczelni. Możesz skorzystać z gotowego wzoru oświadczenia dostępnego na stronie internetowej uczelni lub stworzyć własne. Ważne, aby w oświadczeniu znalazły się informacje o Twoim imieniu i nazwisku, adresie, numerze umowy oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej. Możesz wysłać oświadczenie pocztą tradycyjną lub za pomocą poczty elektronicznej. Ważne, aby zachować dowód nadania oświadczenia. W przypadku odstąpienia od umowy uczelnia ma obowiązek zwrócić Ci wszystkie wpłacone kwoty, w tym koszty przesyłki, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub masz dodatkowe pytania lub wątpliwości dotyczące Twojej sytuacji, zapraszam do dalszego kontaktu. Pozdrawiam, KRZYSZTOF NAWROCKI, adwokat
Adwokat Poznań Przemysław Plewiński Kancelaria Adwokacka
Bydgoska 2a/38, 61-127 Poznań
Dzień dobry. Znajduję się w patowej sytuacji. Kilka dni temu moja mama odwiedziła salon X i zaproponowano jej wzięcie telefonu na raty. Konsultantka zaczęła opowiadać jakich to obniżek nie posiadają, i że jeśli zdecyduje się na 2 smartfony to dodatkowo będzie taniej. Mojej mamie, jako osobie nieco starszej, naiwnej i nieobeznanej w technologii zamydliło to oczy. Dodam, że byłam przy tym, ale wtedy nie wydawało mi się że coś jest nie tak, bo warunki jakie nam proponowano były przyzwoite. Ustaliliśmy że pierwsze telefony które nam pokazano wyniosą nas 1400 i 1200 zł. Zaproponowano nam też ubezpieczenie za 15 lub 20 zł, wybraliśmy po 15 na oba. Po czym pracownica zaczęła przynosić inne modele, choć zaznaczaliśmy że nie chcemy nic powyżej tej stawki. Dużo mąciła z cenami, kilka razy podawała inne kwoty na te same produkty. W końcu wybraliśmy inny model, ale na pytania czy ten model wyniesie nas więcej i ile dokładnie konsultantka nie podała jednoznacznej kwoty, tylko stwierdziła że rata się nie zwiększy, przez co zrozumieliśmy że telefony wyjdą za 1400 i 1200, tak jak na początku ustaliliśmy, plus ubezpieczenie 15 zł. Konsultantka sporządziła umowę i dała mamie do podpisania, pokazywała tylko pola do podpisu i od razu przewijała następną stronę, a czcionka na umowie była praktycznie niemożliwa do przeczytania nawet przeze mnie. Po dotarciu do domu i przeczytaniu umowy w emailu okazało się, że telefony będą nas kosztować 1400 i 1800 zł, a dodatkowo ubezpieczenie wyniesie 20 zł zamiast 15. Konsultantka nie zapytała się nas też na ile rat chcemy rozłożyć zakup tylko z automatu ustaliła nam najmniej korzystne raty na 36 msc. Nie poinformowała też, że od umowy zawartej w salonie nie można odstąpić, i jakby zależało jej, żeby mama jak najszybciej składała podpisy. Po przeczytaniu w internecie, że od tej umowy odstąpić nie można jestem załamana. Dla nas różnica 600 zł między kwotą, która padła w trakcie sporządzania umowy, a która ostatecznie się na niej znalazła jest znaczna. Czujemy się oszukane i wprowadzone w błąd przez pracownika, celowo lub nie. Udałyśmy się do salonu, gdzie konsultantka tylko wzruszyła ramionami i powiedziała że nic nie można zrobić. Powiedziała, że mówiąc, że rata się nie zwiększy nie chodziło jej o ratę za telefon, lecz całkowitą opłatę, którą do tej pory płacimy za abonament plus sprzęt, bo akurat za 3 miesiące kończy się spłata laptopa i wtedy telefon wejdzie w jego miejsce i rata się nie zwiększy. To niedorzeczne, bo zapytałam się jej dosłownie czy za telefon który wybraliśmy rata jest większa i trzeba dopłacić czy wyniesie tyle samo co ten na początku, czyli 1200zł, na co ona potwierdziła, że rata się nie zwiększy, nie precyzując, że chodzi jej o całkowity abonament. Dodatkowo nie poinformowała, że opłata za ubezpieczenie tego droższego telefonu zwiększa się proporcjonalnie z 15 do 20 zł i czy nam to odpowiada, przez co też nie mieliśmy szans się ostatecznie dowiedzieć, że ten telefon kosztuje więcej niż ustalałyśmy, i to o 600 zł. Tym bardziej nie wyobrażałyśmy sobie nawet, że ten telefon mógłby kosztować więcej, gdyż ich cena rynkowa nie przekracza nawet 1000 zł każdy, więc kwota 1800 zł jest absurdalna. Dopiero po przeanalizowaniu całej naszej rozmowy z konsultantką zrozumiałam jak bardzo ta Pani kręciła i omijała odpowiedzi na pytania. Czy to zgodne z prawem, że konsultantka zawarła w umowie zupełnie inne warunki niż ustaliliśmy z nią na początku, nie informując nas o zmianach, a umowy praktycznie nie dało się zweryfikować przed podpisaniem, bo były widoczne tylko strony z podpisami, pracownica od razu je przełączała, a tekst był nie do rozczytania. Czuję się bezradna. Czy mogę zrobić cokolwiek w tej sytuacji. Czytałam, że można jeszcze składać reklamację, ale nie wiem czy jest to możliwe tylko w przypadku np. wadliwego sprzętu, czy mogę też opisać sytuację, jak wprowadzono nas w błąd co do warunków umowy, czego skutkiem było nieświadome zawarcie jej na naszą niekorzyść? Dziękuję za odpowiedź.
Wstępna porada prawna Rozumiem Panią i Pani frustrację. Sytuacja, którą Pani opisuje, może wskazywać na nieprawidłowości w działaniu salonu X. Możliwe naruszenia: - Wprowadzenie w błąd: Konsultantka mogła wprowadzić Panią i Pani mamę w błąd co do ceny telefonów i warunków umowy, co stanowi naruszenie art. 535 Kodeksu cywilnego. - Brak możliwości odstąpienia od umowy: Jeżeli konsultantka nie poinformowała Pani mamy o braku możliwości odstąpienia od umowy zawartej w salonie, naruszyła art. 27 ustawy o prawach konsumenta. - Nieuczciwe praktyki rynkowe: Działania konsultantki, takie jak ukrywanie informacji o cenie i warunkach umowy, mogą być uznane za nieuczciwe praktyki rynkowe w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Co można zrobić: - Złożyć reklamację: Należy złożyć pisemną reklamację do salonu X, opisując zaistniałą sytuację i żądając anulowania umowy lub zmiany jej warunków. - Zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta: Rzecznik może pomóc w mediacji z salonem X lub skierować sprawę do sądu. - Złożyć pozew do sądu: Jeżeli reklamacja i mediacja nie przyniosą rezultatu, można rozważyć złożenie pozwu do sądu o unieważnienie umowy lub zmianę jej warunków. Ważne: - Należy zebrać wszelkie dowody, takie jak nagrania rozmów z konsultantką, e-maile z potwierdzeniem umowy i zdjęcia umowy. - Termin na złożenie reklamacji wynosi 14 dni od dnia zawarcia umowy. - Termin na złożenie pozwu do sądu wynosi 10 lat od dnia zawarcia umowy. Dodatkowe informacje: - Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w ciągu 14 dni od jej zawarcia. - Konsumenci mają prawo do otrzymania jasnych i rzetelnych informacji o produkcie lub usłudze przed zawarciem umowy. - Konsumenci mają prawo do uczciwego i rzetelnego traktowania przez przedsiębiorców.
Kancelaria Radcy Prawnego Gabriela Jędrys
Gen. Chłopickiego 1/5, 31-566 Kraków
Kancelaria Radcy Prawnego Jacek Sokołowski
Świerzawska 1/117, 60-321 Poznań
Kancelaria Radcy Prawnego Dawid Bugajski
Sienkiewicza 22/701, 60-818 Poznań
Kancelaria Radcy Prawnego Dominika Gąsior
Garncarska 9, 61-817 Poznań
Joanna Rymarowicz Radca Prawny
os. Lecha 16/57, 61-293 Poznań
Biuro ul. Kramarska 7/2, 61-765 Poznań
Kancelaria Adwokacka Gatner & Gatner
Młyńska 23, 40-098 Katowice
Plac Świętego Mikołaja 4/7, 43-300 Bielsko-Biała