Wyszukani prawnicy na mapie:

Zwiń filtry

Filtruj wg nastepujących kryteriów

Sprawy prywatne

Sprawy firmowe

Wyniki wyszukiwania: znaleziono 3501 ofert

Filtruj wg kryteriów
  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Porada prawna w sprawie przedawnienia zadłużenia

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.

49,00 zł wybieram

Porada w sprawie zajęcia komorniczego

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.

49,00 zł wybieram

Sporządzenie pisma z reklamacją dla klienta

Jeżeli kupiony towar lub usługa ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania. Pismo sporządzone przez doświadczonego prawnika pomoże Ci dochodzić swoich praw i zagwarantuje, iż spełnisz wymagania prawne i formalne dotyczące Twojej sytuacji. Prawnik sporządzi dokument, który bedziesz mógł wysłać do podmiotu, do którego zgłaszasz reklamację.

149,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu wezwania do zapłaty

Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.

149,00 zł wybieram

Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego

Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

149,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie nakazu zapłaty.

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, w sytuacji otrzymania nakazu zapłaty lub wezwania do zapłaty abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak działać dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących otrzymanego nakazu zapłaty lub wystąpienia o taki nakaz w celu odzyskania należności od dłużnika.

615,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu wezwania do zapłaty

Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.

615,00 zł wybieram

Kancelaria Prawna

ks bpa W Bandurskiego 22/2, 31-515 Kraków

Trzebińska 40, 32-500 Chrzanów

Odpowiada w ciągu 6 godzin

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Porada prawna w sprawie nakazu zapłaty.

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, w sytuacji otrzymania nakazu zapłaty lub wezwania do zapłaty abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak działać dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących otrzymanego nakazu zapłaty lub wystąpienia o taki nakaz w celu odzyskania należności od dłużnika.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie niezgodności towaru z umową

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie rękojmi, gwarancji lub niezgodności towaru z umową abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących sytuacji, w której zakupiony towar nie spełnia oczekiwań lub posiada wady.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie o ogłoszenie upadłości konsumenckiej

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak czym jest upadłość konsumencka, czy możesz ją ogłosić, jak przygotować się do upadłości konsumenckiej.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie przedawnienia zadłużenia

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.

49,00 zł wybieram

Porada prawna: w sprawach sprowadzanych z zagranicy samochodów

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawach związanych ze sprowadzonym z zagranicy samochodem abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących Twojego problemu.

49,00 zł wybieram

Porada w sprawie zajęcia komorniczego

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.

49,00 zł wybieram

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

50,00 zł wybieram

Sporządzenie pisma z reklamacją dla klienta

Jeżeli kupiony towar lub usługa ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania. Pismo sporządzone przez doświadczonego prawnika pomoże Ci dochodzić swoich praw i zagwarantuje, iż spełnisz wymagania prawne i formalne dotyczące Twojej sytuacji. Prawnik sporządzi dokument, który bedziesz mógł wysłać do podmiotu, do którego zgłaszasz reklamację.

149,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu wezwania do zapłaty

Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.

149,00 zł wybieram

Sprawdzenie umowy pożyczki zawartej z instytucją pozabankową (pożyczki online).

Ta usługa sprawdzenia umowy e-pożyczki jest dla Ciebie, jeśli chcesz taką podpisać i chciałbyś, by prawnik wyjaśnił Ci jej zapisy.

199,00 zł wybieram

Kancelaria Adwokacka Adwokat Filip Węgierski

Królowej Jadwigi 24/5, 87-100 Toruń

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu - wysyłane przez Kancelarię

Pomożemy w stworzeniu dokumentu stanowiącego stanowisko w sprawie. Taki dokument będzie przygotowany przez Kancelarię i wysłany w imieniu Klienta do adresata przez Kancelarię.

250,00 zł wybieram

Kancelaria Radców Prawnych M. Rusiecki, M. Szymkiewicz, R. Kurek sp.p.

Świętojańska 66/4, 81-393 Gdynia

Odpowiada w ciągu 8 godzin

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Porada prawna w sprawie nakazu zapłaty.

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, w sytuacji otrzymania nakazu zapłaty lub wezwania do zapłaty abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak działać dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących otrzymanego nakazu zapłaty lub wystąpienia o taki nakaz w celu odzyskania należności od dłużnika.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie niezgodności towaru z umową

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie rękojmi, gwarancji lub niezgodności towaru z umową abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących sytuacji, w której zakupiony towar nie spełnia oczekiwań lub posiada wady.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie o ogłoszenie upadłości konsumenckiej

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak czym jest upadłość konsumencka, czy możesz ją ogłosić, jak przygotować się do upadłości konsumenckiej.

49,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie przedawnienia zadłużenia

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.

49,00 zł wybieram

Porada w sprawie zajęcia komorniczego

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.

49,00 zł wybieram

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

porada w sprawie aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste

Porada dotyczy doręczonego oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczasowej wysokości opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste

49,00 zł wybieram

Sporządzenie pisma z reklamacją dla klienta

Jeżeli kupiony towar lub usługa ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania. Pismo sporządzone przez doświadczonego prawnika pomoże Ci dochodzić swoich praw i zagwarantuje, iż spełnisz wymagania prawne i formalne dotyczące Twojej sytuacji. Prawnik sporządzi dokument, który bedziesz mógł wysłać do podmiotu, do którego zgłaszasz reklamację.

149,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu wezwania do zapłaty

Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.

149,00 zł wybieram

Sprawdzenie umowy pożyczki zawartej z instytucją pozabankową (pożyczki online).

Ta usługa sprawdzenia umowy e-pożyczki jest dla Ciebie, jeśli chcesz taką podpisać i chciałbyś, by prawnik wyjaśnił Ci jej zapisy.

199,00 zł wybieram

Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk

Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Wygrana sprawa przeciwko firmie windykacyjnej o zapłatę zadłużenia z tytułu sprzedanej wierzytelności.

Wygrana sprawa przeciwko gminie o zapłatę czynszu za bezumowne korzystanie z lokalu komunalnego.

Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka

Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Mam takie zapytanie jak to wyglada od strony prawnej.: Sprzedałam smartfon przez portal olx. Telefon był nowy, nie otwierany i zaplombowany. Kupujący odebrał paczkę i wszystko było Ok, a na drugi dzień napisał ze w ciemności złe robi zdjęcia i chce mi go zwrócić . Czy ma takie prawo? Oczywiście dostał fv i gwarancje i może iść do punktu i ewentualnie zgłosić go na reklamacji ale stwierdził ze to tak głupio na dzień dobry iść na reklamacje. I ze ma prawo rekojmi? Tylko jak to wyglada w kwestii iż jest już otwierany stracił na wartości a do tego obije jesteśmy osobami prywatnymi nie firmami . Czy mam obowiązek go przyjąć? Czy czeka mnie droga sądowa jak nie przyjmę? On podobno się już dowiadywał i ma prawo w ciągu 14 dni mi go odesłać. Byłabym wdzięczna za szybka odpowiedz.

Witam. W mojej ocenie nie ma podstaw do odstąpienia od umowy, jeżeli nie była to sprzedaż konsumencka, tj. jako sprzedawca był przedsiębiorca, a kupujący - konsument. W opisanej sytuacji transakcja miała miejsce między osobami nie prowadzącymi DG, zatem nie ma podstaw prawnych do zwrotu (odstąpienia od umowy), o którym mówi kupujący. Co do samej rękojmi, to kupujący winien dokładnie określić wadę, którą - według niego - ma ów telefon, zgłosić żądanie (wymiana na nowy, naprawa, obniżenie ceny) i odesłać telefon, by mogła Pani sprawdzić, co się dzieje w telefonie, względnie - oddać do serwisu gwarancyjnego (do producenta). Wada musi być wadą w rozumieniu przepisów o rękojmie za wady rzeczy sprzedanej (art.556 kodeksu cywilnego i następne). Kupujący może też chcieć odstąpić od umowy z powody wady telefonu, ale musi to być wada istotna. Dla rękojmi nie ma znaczenia, że opakowanie zostało otwarte (nie ma już plomby) - prawo polskie nie zawiera w tym zakresie żadnych postanowień, więc nie bardzo rozumiem tego wątku. Ma Pani obowiązek przyjąć reklamację, ale już uwzględnić - niekonicznie. Wszystko zależy od wyniku jej rozpatrzenia. Tak jak pisałem, może Pani sama sprawdzić telefon i podjąć decyzję, czy kupujący ma rację, czy nie, a jeżeli nie, to odesłać telefon na jego koszt z informacją, że reklamacja nie została uwzględniona. Może też Pani wysłać telefon do producenta i czekać na ich decyzję w sprawie. To drugie rozwiązanie jest lepsze, bo wówczas sprawdza to profesjonalny serwis producenta i za decyzję co do reklamacji odpowiada serwis, a Pani jedynie się nią posiłkuję w kontakcie z kupujący, odmawiając w ostateczności uwzględnienia reklamacji

Witam. Mam ogromny problem. Firma wykonywała usługę jako podwykonawca,na umowę ustną. Zleceniodawcą był znajomy i wszystkich ludzi którzy dla niego pracowali zatrudniał słownie. Zawsze spóźniał się ze spłatą faktur ale były to nieduże odstępy czasowe. Ostatniej faktury za kwiecień nie zapłacił, faktury za marzec tylko połowę. Po licznych spotkaniach i rozmowach telefonicznych, które kończyły się jedynie obietnicami że zapłaci za tydzień bo teraz nie ma pieniędzy. Chcąc odzyskać należność,odbyła się rozmowa telefoniczna kolejna kiedy zapłaci , powiedział że za tydzień. Poprosiliśmy o wysłane zobowiązania do zapłaty w tym samym dniu i powiedział że nie ma problemu. Nic nie przesłał,więc wysłane zostało wezwanie do zapłaty należności w terminie 7 dni. Odpowiedział,ze usługa została źle wykonana, wynajmuje rzeczoznawce , nie wie skąd została naliczona taka suma na fakturze oraz ze przekazuje sprawę do prawnika. Przez okres ponad 2 miesięcy ani 4 miesięcy pracy, raz zgłosił ze nie zapłaci za usługi bo została źle wykonana i jego kontrahent mu za to nie zapłaci ale postara się żeby wynegocjować zapłatę. Chodziło o fakt że z budowy zostały wymontowane wszystkie drzwi i wywiezione zgodnie z poleciem po czym stwierdził że to nie oni wywieźli i wymontowali drzwi . Od faktury odliczylismy cześć tego zęby nie wchodzić w konflikty. Bardzo proszę o pomoc. Co możemy zrobić w tej sytuacji? Mamy e-maile i screeny rozmów, które udowadniają że umowa ustna została zawarta i że kontrahent żadnych uwag nie zgłaszał. Czy coś mam grozi? W jaki sposób możemy odzyskać pieniądze?Bardzo liczyliśmy na polubowne załatwienie sprawy lecz widzę,że nie będzie to możliwe.

Nie pozostaje nic innego, jak skierować sprawę do sądu. Jeżeli chcą Państwo załatwić sprawę sprawnie, to można skorzystać z platformy e-sądu. Jeżeli nie macie Państwo tam konta, to pozostaje tradycyjna forma do sądu właściwego ze względu na miejsce zapłaty długu przez waszego dłużnika. Do pozwu należy załączyć wszystkie dowody potwierdzające stan faktyczny i dochodzone roszczenia

Witam, w październiku wynajęłam mieszkanie na rok, z tym że teraz, po pół roku chce złożyć wypowiedzenie, zgodnie z prawem i umowa z powodu utraty pracy. Wstępnie poinformowałam właścicielke wcześniej o moim zamiarze. Chodzi o to że rzada prezentacji potencjalnych przyszłych lokatorów na co ja się nie chce zgodzić. Jestem aktualnie w ciazy, której nie przechodzę najlepiej i nie chce naruszać swojej prywatności, czynsz płaciłam zawsze regularnie. Druga ważniejsza sprawa jest rozprzestrzeniający się gwałtownie wirus, a ja mieszkam w małym miasteczku gdzie mam już kilku zarażonych. Boję się więc wpuszczać obcych ludzi bo nie wiadomo czy oni akurat nie będą nosicielami a ja muszę teraz dbać o dziecka i swoje zdrowie. Zamykają szkoły, urzędy, nie karzą wychodzić z domu to dlaczego ja mam wpuszczać obcych. Właścicielka stwierdziła że jeśli się nie zgodze to pójdziemy na wojnę i będę musiała płacić jej odszkodowanie za uniemożliwienie korzystania z jej mieszkania. Czy będę musiała jednak odpuścić i zgodzić się na takie wizyty?

Moim zdaniem, w czasie wypowiedzenia ma Pani prawo korzystać z mieszkania na podstawie umowy najmu, bo ona trwa do końca okresu wypowiedzenia. Korzystać z lokalu może zatem wyłącznie Pani, a nie właściciel. Dopiero z dniem zakończenia najmu właściciel uzyskuje na powrót prawo do korzystania z lokalu i wtedy może robić z nim, co chce, nawet jeśli nadal będzie tam Pani mieszkać, bo wówczas korzystałaby Pani z lokalu bezprawnie - bez podstawy prawnej. Ale teraz i w okresie wypowiedzenia nie musi Pani wpuścić potencjalnych lokatorów, by mogli zobaczyć lokal, no chyba że jest to wpisane w umowie najmu, czy w jakimś innym waszym porozumieniu

Dzień dobry, Proszę o pomoc. Jestem kasjerką w punkcie przyjmowania opłat za różnego rodzaju rachunki typu telefon, gaz, prąd itp. Posiadam pogotowie kasowe, jednakże często się zdarza, że od początku zmiany klienci przychodzą z samymi banknotami o wartości 100zl, 200zl. Po ok 2h pracy, nie jestem w stanie wydawać reszty jak ktoś ma np do zapłaty 61zl a płaci banknotem 100zl. W punkcie znajduje się jedno stanowisko kasowe, więc nie mam możliwości się u nikogo rozmienić. Pp rozmowie z kierowniczką dostałam informację, że nie mogę opuścić punktu z pieniędzmi z kasetki, gdyż za nie odpowiadam kiedy np ktoś mnie napadnie. Klienci awanturują się, a nawet spotkałam się już z groźbami, bo jak twierdzą ja mam obowiązek im wydac resztę, nie rozumieją że przez innych klientów nie mam takich nominałów aby wydac resztę i mimo moich próśb nie chcą iść ich rozmienić. Czy mi w takim przypadku grozi jakaś kara za nieprzyjęcie takiego rachunku z powodu niemożności wydania reszty? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Witam. Sprzedawca (usługodawca) popełnia wykroczenie, jeżeli bez ważnej przyczyny odmawia sprzedaży towaru lub usługi (art.135 kodeksu wykroczeń; mowa jest w nim o towarze, ale towarem jest też usługa). A przypadek, który Pani opisała, to właśnie taka ważna przyczyna. Zatem w mojej ocenie może Pani odmówić wykonania usługi wyjaśniając klientowi to, co Pani napisała powyżej i co powiedział Pani pracodawca. Koniec i tyle. Jeżeli klient się z tego powodu awanturuje, wzywa Pani policję. Przecież teraz wszyscy chodzą w maskach (zakrywają usta i nos), więc gdyby taki klient się zdenerwował i Panią uderzył (nie można wykluczyć, że przyjdzie do Pani jakiś lokalny wariat), a potem zwiał, to trudno byłoby potem go złapać, prawda. Więc musi Pani patrzeć na swoje bezpieczeństwo i bezpieczeństwo pieniędzy pracodawca, które zostały Pani powierzone pod odpowiedzialnością materialną. Jeżeli klient nie ma drobnych, to niech przyjdzie, jak już je będzie miał. Trudno. Może to zmniejszy ilość klientów, ale ci, którzy używają swe mózgi, wrócą i będą stosować się do Pani próśb. Dodatkowo mogę Pani powiedzieć, że w kodeksie cywilnym jest wyraźnie napisane, iż dłużnik wykonuje swoje zobowiązanie, a wierzyciel je przyjmuje. Skoro zobowiązaniem jest kwota 61zł, to wierzyciel ma obowiązek przyjęcia 61zł. Kodeks cywilny nic nie mówi o obowiązku wydawania reszty. Jest to może przewrotna interpretacja, ale z drugiej strony jeżeli nie ma Pani wydać reszty, to to jest problem klienta, a nie Pani. Nie może Pani opuścić miejsca pracy i już. Zresztą od kiedy to w ogóle sprzedawca opuszcza sklep, by iść do innego, celem poszukania reszty dla klienta. Parodia westernu

Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień

Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice

Chłodna 2a, 40-311 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Usługi wycenione
  • Odpowiedzi na pytania

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Kancelaria Prawna Kamil Zieliński

Narutowicza 11/14, 70-240 Szczecin

Narutowicza 11/14, 70-240 Szczecin

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Porada prawna w sprawie o ogłoszenie upadłości konsumenckiej

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak czym jest upadłość konsumencka, czy możesz ją ogłosić, jak przygotować się do upadłości konsumenckiej.

49,00 zł wybieram

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Kancelaria Adwokacka Adwokat Marta Kosecka

Starowiejska 58/11, 81-356 Gdynia

Wejherowo

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Porada prawna w sprawie nakazu zapłaty.

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, w sytuacji otrzymania nakazu zapłaty lub wezwania do zapłaty abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak działać dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących otrzymanego nakazu zapłaty lub wystąpienia o taki nakaz w celu odzyskania należności od dłużnika.

250,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie niezgodności towaru z umową

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie rękojmi, gwarancji lub niezgodności towaru z umową abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących sytuacji, w której zakupiony towar nie spełnia oczekiwań lub posiada wady.

250,00 zł wybieram

Porada prawna w sprawie przedawnienia zadłużenia

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.

250,00 zł wybieram

Porada w sprawie zajęcia komorniczego

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.

250,00 zł wybieram

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

250,00 zł wybieram
Wróć na górę