Specprawnik dla firm

Wyszukani prawnicy na mapie:

Zwiń filtry

Filtruj wg nastepujących kryteriów

Sprawy firmowe

Wyniki wyszukiwania: znaleziono 4569 ofert

Filtruj wg kryteriów

Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gruchacz

Centralna 40, 07-200 Wyszków

Sowińskiego 69, 07-200 Wyszków

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Rozliczenia majątkowe między konkubentami

Sprawa o podział majątku wspólnego małżonków, rozliczenie nakładów oraz ustalenie nierównych udziałów w majątku wspólnym

Sporządzanie i weryfikacja umów

Prowadzenie windykacji sądowej i pozasądowej

Reprezentacja przedsiębiorcy w postępowaniu sądowym

Reprezentacja w postępowaniu egzekucyjnym

Przygotowanie pozwów i wniosków

Prowadzenie negocjacji i mediacji biznesowych

Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański

Planty 16c/6a, 25-502 Kielce

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Wygrana sprawa o zwrotne przeniesienie własności nieruchomości w ramach odwołania darowizny

Wygrana sprawa o zapłatę - żądanie zwrotu nakładów pieniężnych na nieruchomość

Wygrana sprawa o zapłatę

Uchylenie nałożenia kary za naruszenie obowiązków sanitarnych

Wygrana w sprawie o obniżenie ceny za wady ukryte w pojeździe (rękojmia).

Wygrana w sprawie o nienależyte wykonanie dzieła

Wygrana w sprawie o odszkodowanie

Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień

Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice

Chłodna 2a, 40-311 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk

Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Wygrana sprawa przeciwko firmie windykacyjnej o zapłatę zadłużenia z tytułu sprzedanej wierzytelności.

Wygrana sprawa przeciwko gminie o zapłatę czynszu za bezumowne korzystanie z lokalu komunalnego.

Wygrana sprawa przeciwko najemcy o zapłatę należnego czynszu z lokal wynajęty dla pracowników firmy budowlanej

Sporządzenie projektu ogólnych warunków umowy na potrzeby internetowej platformy B2B

Sporządzenie projektu umowy agencyjnej w języku angielskim na potrzeby handlu zagranicznego

Opiniowanie projektu regulaminu strony internetowej

Kancelaria Radcowska Paweł Oroń

Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków

Cała Polska

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Publikacje

Profesjonalne i skuteczne dochodzenie odszkodowań z umowy ubezpieczenia kredytu bankowego (ubezpieczenia na życie) w przypadku śmierci ubezpieczonego lub ciężkiej choroby. Pomoc osobom zobowiązanym do spłaty kredytu we wszystkich formalnościach i kontaktach z bankiem i ubezpieczycielem. Kompleksowe prowadzenie sprawy od A do Z - Przygotowanie wniosku o cesję wierzytelności z umowy ubezpieczenia, przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego i sądowego.

Profesjonalne i skuteczne dochodzenie odszkodowań z umowy ubezpieczenia kredytu bankowego (ubezpieczenia na życie) w przypadku śmierci ubezpieczonego lub ciężkiej choroby. Pomoc osobom zobowiązanym do spłaty kredytu we wszystkich formalnościach i kontaktach z bankiem i ubezpieczycielem. Kompleksowe prowadzenie sprawy od A do Z - Przygotowanie wniosku o cesję wierzytelności z umowy ubezpieczenia, przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego i sądowego.

Profesjonalne i skuteczne dochodzenie odszkodowań z umowy ubezpieczenia kredytu bankowego (ubezpieczenia na życie) w przypadku śmierci ubezpieczonego lub ciężkiej choroby. Pomoc osobom zobowiązanym do spłaty kredytu we wszystkich formalnościach i kontaktach z bankiem i ubezpieczycielem. Kompleksowe prowadzenie sprawy od A do Z - Przygotowanie wniosku o cesję wierzytelności z umowy ubezpieczenia, przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego i sądowego.

Ubezpieczenie kredytu bankowego, ubezpieczenie na życie, zgon ubezpieczonego, ciężka choroba, niezdolność do pracy

Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka

Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

wygrana przed Sądem Najwyższym - przyjęcie do rozpoznania skargi kasacyjnej wniesionej w imieniu spółdzielni mieszkaniowej w sprawie odwołania członka zarządu tej spółdzielni, któremu nie udzielono absolutorium, i w efekcie zmiana wyroku sądu II instancji na korzyść reprezentowanej spółdzielni

wygrana sprawa reprezentowanej spółdzielni mieszkaniowej, pozwanej przez członka zarządu, który został odwołany przez radę nadzorczą

Kancelaria adwokacka Mateusz Kubica

11 Listopada 60-62, pok. 311, 43-300 Bielsko-Biała

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Wygrana z Niestandaryzowany Funduszem Sekurytyzacyjnym Zamkniętym w związku z nabytym przez ten Fundusz długiem w wysokości 40 000 zł. Dług powstał w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Dokładna analiza sprawy ujawniła błędy formalne popełnione przez Fundusz, co umożliwiło wygranie sprawy już na pierwszej rozprawie.

  • Usługi wycenione
  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Porada prawna w sprawie przedawnienia zadłużenia

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.

49,00 zł wybieram

Porada w sprawie zajęcia komorniczego

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.

49,00 zł wybieram

Sporządzenie pisma z reklamacją dla klienta

Jeżeli kupiony towar lub usługa ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania. Pismo sporządzone przez doświadczonego prawnika pomoże Ci dochodzić swoich praw i zagwarantuje, iż spełnisz wymagania prawne i formalne dotyczące Twojej sytuacji. Prawnik sporządzi dokument, który bedziesz mógł wysłać do podmiotu, do którego zgłaszasz reklamację.

149,00 zł wybieram

Stworzenie dokumentu wezwania do zapłaty

Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.

149,00 zł wybieram

Adwokat Poznań Przemysław Plewiński Kancelaria Adwokacka

Bydgoska 2a/38, 61-127 Poznań

  • Odpowiedzi na pytania

Dzień dobry. Znajduję się w patowej sytuacji. Kilka dni temu moja mama odwiedziła salon X i zaproponowano jej wzięcie telefonu na raty. Konsultantka zaczęła opowiadać jakich to obniżek nie posiadają, i że jeśli zdecyduje się na 2 smartfony to dodatkowo będzie taniej. Mojej mamie, jako osobie nieco starszej, naiwnej i nieobeznanej w technologii zamydliło to oczy. Dodam, że byłam przy tym, ale wtedy nie wydawało mi się że coś jest nie tak, bo warunki jakie nam proponowano były przyzwoite. Ustaliliśmy że pierwsze telefony które nam pokazano wyniosą nas 1400 i 1200 zł. Zaproponowano nam też ubezpieczenie za 15 lub 20 zł, wybraliśmy po 15 na oba. Po czym pracownica zaczęła przynosić inne modele, choć zaznaczaliśmy że nie chcemy nic powyżej tej stawki. Dużo mąciła z cenami, kilka razy podawała inne kwoty na te same produkty. W końcu wybraliśmy inny model, ale na pytania czy ten model wyniesie nas więcej i ile dokładnie konsultantka nie podała jednoznacznej kwoty, tylko stwierdziła że rata się nie zwiększy, przez co zrozumieliśmy że telefony wyjdą za 1400 i 1200, tak jak na początku ustaliliśmy, plus ubezpieczenie 15 zł. Konsultantka sporządziła umowę i dała mamie do podpisania, pokazywała tylko pola do podpisu i od razu przewijała następną stronę, a czcionka na umowie była praktycznie niemożliwa do przeczytania nawet przeze mnie. Po dotarciu do domu i przeczytaniu umowy w emailu okazało się, że telefony będą nas kosztować 1400 i 1800 zł, a dodatkowo ubezpieczenie wyniesie 20 zł zamiast 15. Konsultantka nie zapytała się nas też na ile rat chcemy rozłożyć zakup tylko z automatu ustaliła nam najmniej korzystne raty na 36 msc. Nie poinformowała też, że od umowy zawartej w salonie nie można odstąpić, i jakby zależało jej, żeby mama jak najszybciej składała podpisy. Po przeczytaniu w internecie, że od tej umowy odstąpić nie można jestem załamana. Dla nas różnica 600 zł między kwotą, która padła w trakcie sporządzania umowy, a która ostatecznie się na niej znalazła jest znaczna. Czujemy się oszukane i wprowadzone w błąd przez pracownika, celowo lub nie. Udałyśmy się do salonu, gdzie konsultantka tylko wzruszyła ramionami i powiedziała że nic nie można zrobić. Powiedziała, że mówiąc, że rata się nie zwiększy nie chodziło jej o ratę za telefon, lecz całkowitą opłatę, którą do tej pory płacimy za abonament plus sprzęt, bo akurat za 3 miesiące kończy się spłata laptopa i wtedy telefon wejdzie w jego miejsce i rata się nie zwiększy. To niedorzeczne, bo zapytałam się jej dosłownie czy za telefon który wybraliśmy rata jest większa i trzeba dopłacić czy wyniesie tyle samo co ten na początku, czyli 1200zł, na co ona potwierdziła, że rata się nie zwiększy, nie precyzując, że chodzi jej o całkowity abonament. Dodatkowo nie poinformowała, że opłata za ubezpieczenie tego droższego telefonu zwiększa się proporcjonalnie z 15 do 20 zł i czy nam to odpowiada, przez co też nie mieliśmy szans się ostatecznie dowiedzieć, że ten telefon kosztuje więcej niż ustalałyśmy, i to o 600 zł. Tym bardziej nie wyobrażałyśmy sobie nawet, że ten telefon mógłby kosztować więcej, gdyż ich cena rynkowa nie przekracza nawet 1000 zł każdy, więc kwota 1800 zł jest absurdalna. Dopiero po przeanalizowaniu całej naszej rozmowy z konsultantką zrozumiałam jak bardzo ta Pani kręciła i omijała odpowiedzi na pytania. Czy to zgodne z prawem, że konsultantka zawarła w umowie zupełnie inne warunki niż ustaliliśmy z nią na początku, nie informując nas o zmianach, a umowy praktycznie nie dało się zweryfikować przed podpisaniem, bo były widoczne tylko strony z podpisami, pracownica od razu je przełączała, a tekst był nie do rozczytania. Czuję się bezradna. Czy mogę zrobić cokolwiek w tej sytuacji. Czytałam, że można jeszcze składać reklamację, ale nie wiem czy jest to możliwe tylko w przypadku np. wadliwego sprzętu, czy mogę też opisać sytuację, jak wprowadzono nas w błąd co do warunków umowy, czego skutkiem było nieświadome zawarcie jej na naszą niekorzyść? Dziękuję za odpowiedź.

Wstępna porada prawna Rozumiem Panią i Pani frustrację. Sytuacja, którą Pani opisuje, może wskazywać na nieprawidłowości w działaniu salonu X. Możliwe naruszenia: - Wprowadzenie w błąd: Konsultantka mogła wprowadzić Panią i Pani mamę w błąd co do ceny telefonów i warunków umowy, co stanowi naruszenie art. 535 Kodeksu cywilnego. - Brak możliwości odstąpienia od umowy: Jeżeli konsultantka nie poinformowała Pani mamy o braku możliwości odstąpienia od umowy zawartej w salonie, naruszyła art. 27 ustawy o prawach konsumenta. - Nieuczciwe praktyki rynkowe: Działania konsultantki, takie jak ukrywanie informacji o cenie i warunkach umowy, mogą być uznane za nieuczciwe praktyki rynkowe w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Co można zrobić: - Złożyć reklamację: Należy złożyć pisemną reklamację do salonu X, opisując zaistniałą sytuację i żądając anulowania umowy lub zmiany jej warunków. - Zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta: Rzecznik może pomóc w mediacji z salonem X lub skierować sprawę do sądu. - Złożyć pozew do sądu: Jeżeli reklamacja i mediacja nie przyniosą rezultatu, można rozważyć złożenie pozwu do sądu o unieważnienie umowy lub zmianę jej warunków. Ważne: - Należy zebrać wszelkie dowody, takie jak nagrania rozmów z konsultantką, e-maile z potwierdzeniem umowy i zdjęcia umowy. - Termin na złożenie reklamacji wynosi 14 dni od dnia zawarcia umowy. - Termin na złożenie pozwu do sądu wynosi 10 lat od dnia zawarcia umowy. Dodatkowe informacje: - Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w ciągu 14 dni od jej zawarcia. - Konsumenci mają prawo do otrzymania jasnych i rzetelnych informacji o produkcie lub usłudze przed zawarciem umowy. - Konsumenci mają prawo do uczciwego i rzetelnego traktowania przez przedsiębiorców.

Kulczyńska Ewa. Kancelaria prawnicza

pl. Konsulatu Polskiego 1 lok. 121, 10-691 Olsztyn

Wróć na górę