15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, w sytuacji otrzymania nakazu zapłaty lub wezwania do zapłaty abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak działać dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących otrzymanego nakazu zapłaty lub wystąpienia o taki nakaz w celu odzyskania należności od dłużnika.
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie rękojmi, gwarancji lub niezgodności towaru z umową abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących sytuacji, w której zakupiony towar nie spełnia oczekiwań lub posiada wady.
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak czym jest upadłość konsumencka, czy możesz ją ogłosić, jak przygotować się do upadłości konsumenckiej.
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie otrzymania pisma o zajęciu komorniczym, rozpoczętej egzekucji komorniczej, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję jak postępować dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak ile może zabrać komornik z Twojego wynagrodzenia, co zrobić w przypadku blokady konta bankowego, zablokowania części wynagrodzenia przez komornika, rozpoczętej egzekucji.
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej w sprawie przedawnienia zadłużenia, abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji dotyczących tematów takich jak przedawnienie zobowiązania.
Jeżeli kupiony towar lub usługa ma wadę, klient może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania. Pismo sporządzone przez doświadczonego prawnika pomoże Ci dochodzić swoich praw i zagwarantuje, iż spełnisz wymagania prawne i formalne dotyczące Twojej sytuacji. Prawnik sporządzi dokument, który bedziesz mógł wysłać do podmiotu, do którego zgłaszasz reklamację.
Prawnik pomoże Ci w stworzeniu dokumentu wezwania do zapłaty, sformułuje właściwe żądanie i obliczy właściwie odsetki, których możesz się domagać. Taki dokument podpsiany przez prawnika niejednokrotnie pozwala rozwiązać problem braku zapłaty od dłużnika.