Pytanie z dnia 15 czerwca 2018
12.04.2018 zakupiłem asortyment w firmie ......Sp. z o.o. Faktura została opłacona przelewem na następny dzień. Do dzisiaj nie dostałem asortymentu. Gdy kontaktuję się z .........em jestem co najmniej zbywany informacją, że towar "już" został wysłany. Wartość towaru, który zamówiłem wynosi 3834,94 zł netto. Dokonując zamówienia nie byłem poinformowany o takim czasie oczekiwania, wręcz przeciwnie, po opłaceniu faktury dostałem informację: "W przyszłym tygodniu otrzyma Pan klocki..."
Jakie kroki powinienem podjąć, żeby otrzymać swój towar, bądż rozwiązać umową i odzyskać przelane pieniądze. Maciej
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było ustalić dokładną Pana sytuację, trzeba się zapoznać z korespondencją ze sprzedawcą. Najpewniej będzie Pan mógł odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Maria Styp-Rekowska Radca prawny (Od 1985)
Kancelaria Radcy Prawnego Maria Styp-Rekowska
Gen. Hallera 132 lok. 100, 80-416 Gdańsk
Wezwać do niezwłocznego przesłania w terminie np. 2 tygodni, zagrozić odstąpieniem od umowy, następnie od umowy odstąpić, wezwać do zwrotu pieniędzy, jeśli nie poskutkuje złożyć pozew w sądzie. Można się jeszcze zastanowić, czy nie doszło do oszustwa. Sprawa wymaga na pewni dogłębnej analizy. Zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.