Pytanie z dnia 07 czerwca 2017

12.05.2017 odesłałam firmie zwrot towaru, który okazał się być na mnie za mały. Wielokrotnie telefonicznie i mailowo dopytywałam się a w końcu i wzywałam do zwrotu pieniędzy za odesłany towar. Sprzedawca mnie zwodził, że już zaraz wysyła pieniądze. Mamy 07.06.2017 i nadal środki nie wpłynęły na moje konto. Wczoraj wezwałam Sprzedawcę pismem do dobrowolnego zwrotu pieniędzy do dnia 08.06.2017, który - jak zastrzegłam - jest ostatecznym terminem zapłaty za zwrócony towar. Uprzedziłam, że po upływie tego terminu i braku wpłaty sprawa zostanie na drogę postępowania sądowego. Przypuśćmy, że Sprzedający nie zapłaci 08.06. - co wtedy zrobić?

Dzień dobry, nie pozostanie nic innego, jak skierować sprawę do sądu. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 czerwca 2017 11:06 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:07 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.