Pytanie z dnia 07 czerwca 2017
12.05.2017 odesłałam firmie zwrot towaru, który okazał się być na mnie za mały. Wielokrotnie telefonicznie i mailowo dopytywałam się a w końcu i wzywałam do zwrotu pieniędzy za odesłany towar. Sprzedawca mnie zwodził, że już zaraz wysyła pieniądze. Mamy 07.06.2017 i nadal środki nie wpłynęły na moje konto. Wczoraj wezwałam Sprzedawcę pismem do dobrowolnego zwrotu pieniędzy do dnia 08.06.2017, który - jak zastrzegłam - jest ostatecznym terminem zapłaty za zwrócony towar. Uprzedziłam, że po upływie tego terminu i braku wpłaty sprawa zostanie na drogę postępowania sądowego. Przypuśćmy, że Sprzedający nie zapłaci 08.06. - co wtedy zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie pozostanie nic innego, jak skierować sprawę do sądu. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.