Pytanie z dnia 09 maja 2021

14 lutego została dokonana rezerwacja namiotu na przyjęcie weselne została wpłacona zaliczka. W wyniku obostrzeń i po uzgodnieniu nowego terminu został sporządzony aneks do umowy na takiej samej zasadzie jak i umowa wynajmu (umowa i aneks zostały przesłane na e-maila ). Kilka dni temu otrzymałam e-maila, w którym firma oznajmiła, iż aneks nie został podpisany i jest nieaktualny. Czy mogę domagać się zwrotu zaliczki w takiej sytuacji?

Szanowna Pani / Szanowny Panie, to zależy od treści pierwotnej umowy oraz innych okoliczności. Proszę w pierwszej kolejności o przesłanie skanu lub fotokopii umowy. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 maja 2021 17:18 Zmodyfikowano dnia: 10 maja 2021 17:18 Obejrzało: 309 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.