Pytanie z dnia 05 kwietnia 2023

14.03 kupiłam przyczepkę kempingową. Firma, która zapewniała, że przyczepa jest sprawna okłamała mnie. Przy pierwszym deszczu po zakupie wyszło, że jest nieszczelna. Przy dalszych oględzinach wyszła również niedziałająca pompa wody. Podczas próby kontaktu ze sprzedającym żeby jakoś rozwiązać tą sprawę, ubliżał mi oraz oświadczył, że nie przyjmie jej ani nie zwróci pieniędzy. Umowa była zawarta słownie, posiadam tylko fakturę. Co mogę z tym zrobić?

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan/i skorzystać z roszczenia na podstawie rękojmi tzn. wezwać do naprawy, obniżenia ceny przyczepki albo od umowy odstąpić (wybór roszczenia zależy od szczegółów sprawy). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2023 13:41 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2023 20:23 Obejrzało: 129 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.