Pytanie z dnia 18 czerwca 2022
15.06.22 około godziny 16.30 we wpłatomacie Santander Bank Polska urządzenie dosłownie "połknęło" mi 12 tysięcy złotych w 120 banknotach o nominałach 100 zł które dostałam jako kredyt w Kasie Stefczyka. Złożyłam reklamację ale jaka jest szansa, że odzyskam pieniądze w całości? Na infolinii nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi, w bankowości internetowej też nie, a pracownik banku w ogóle jakby był niedorozwinięty. Co mogę zrobić jeżeli bank stwierdzi że nie odda mi pieniędzy? Dostałam kredyt i muszę go spłacać a pieniędzy nie ma. Bardzo proszę o odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co to znaczy, że urządzenie "połknęło pieniądze" ? Wpłatomat służy do wpłaty pieniędzy, więc chyba Pani sama je tam chciała wpłacić ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
K&W Adwokaci sp.p Adwokat (Od 2019)
Kołodziejska&Wasiołek Adwokaci sp.p
Puławska 2 bud.B, Warszawa
Dzień dobry, dobrze że złożyła Pani reklamację. Jest szereg możliwości na odzyskanie pieniędzy, ale zależy to od okoliczności sprawy. Czy przy bankomacie był monitoring? Zachęcam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.