Pytanie z dnia 09 stycznia 2023
28ego grudnia po dlugim okresie oczekiwania, podłączono mi kabel do światłowodu, slup na działce oraz urzadzenie- Play. Technik polecił kontakt z usługodawcą, ponieważ internet nie działał. Po kilku dniach inny technik z Play kontaktując się telefonicznie ze mną stwierdził, że urządzenie jest wadliwe bo sygnał rzekomo dochodzi. Po wymianie urządzenia w salonie, sytuacja identyczna. Złożyłam 3 reklamacje przez stronę, czat i telefonicznie odniesnie prosby o.orzyjazd na miejsce lub demontaz wszystkiego. Wykonałam mnóstwo połączeń bo sprawa pilna przez wzgląd na mobilną pracę i 0 reakcji!!! Dziś otrzymałam rachunek opiewający na prawie 400 zł za podłączenie światłowodu, który do dziś nie funkcjonuje! Pomóżcie bo pilne! Nie chcę stracić pracy bo korzystam z mobilnego a ten nie jest stabilny!!!
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.