Pytanie z dnia 06 sierpnia 2018
29.12.2015 zakupiłam wentylator sufitowy za kwotę 1400 zł.
6.09.2016 zgłosiłam pierwszą reklamację - wentylator przestał poprawnie działać. Odesłano mechanizm wentylatora, naprawiony.
12.12.2016 zgłosiłam drugą reklamację, problem ten sam. Przesłano mi nowy mechanizm, po zamontowaniu działał poprawnie.
30.07.2018 kolejna "reklamacja". Jest już po dwu letniej gwarancji. Problem ten sam, co wcześniej. Wentylator działał od kilku miesięcy inaczej, jednak szybkość obrotów była wystarczająca, aby schładzać pokój. Obecnie działa tylko na poz 1.
Minął rok i 7 miesięcy od zamontowania nowego mechanizmu a wentylator znowu nie działa.
Czy mam szansę żądać od producenta kolejnej naprawy? Produkt przez 3 lata jest 3 razy zgłaszany do reklamacji. Czy mogę powołać się na jakiś przepis prawny, odnośnie wadliwego produktu już od momentu jego kupienia.
Proszę o wskazówki. Obecnie czekam na odpowiedź od producenta.
Z poważaniem,
Monika
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.