Pytanie z dnia 25 stycznia 2022

Czy wystarczy, że w regulaminie (który akceptują klienci) jest informacja, iż sklep internetowy jest pośrednikiem sprzedaży (dropshipping), żeby nie było mowy o oszustwie, które klienci czasami insynuują?
Bardzo dziękuję za odpowiedź!

Tak, byle by to nie było czcionką 5 .

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2022 11:55 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2022 11:55 Obejrzało: 460 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Tak, ale dobrze by było dokładnie opisany cały system dokonania zakupów, reklamacji

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 lutego 2022 00:12 Zmodyfikowano dnia: 9 lutego 2022 00:12 Obejrzało: 437 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem