akta pracownicze

Pytanie z dnia 03 grudnia 2018

Witam
Chciałabym dowiedzieć się czy mój były pracodawca ma prawo wymagać ode mnie jakichkolwiek dokumentów po więcej niż roku od mojego odejścia z pracy i czy może przerzucić na mnie odpowiedzialność za ich brak. Zatrudniona byłam na umowę zlecenie. Dokumenty odnośnie tego, ze byłam uczennica zostały dostarczone na początku mojej współpracy. Nie pracuje tam już więcej niż rok, a była szefowa wymaga dostarczenia ich powtórnie i twierdzi, ze w razie ich nie wysłania cała odpowiedzialność pada na mnie.

A czego dokładnie dotyczy problem?

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2018 17:28 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 17:28 Obejrzało: 308 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.