akta pracownicze
Pytanie z dnia 03 grudnia 2018
Witam
Chciałabym dowiedzieć się czy mój były pracodawca ma prawo wymagać ode mnie jakichkolwiek dokumentów po więcej niż roku od mojego odejścia z pracy i czy może przerzucić na mnie odpowiedzialność za ich brak. Zatrudniona byłam na umowę zlecenie. Dokumenty odnośnie tego, ze byłam uczennica zostały dostarczone na początku mojej współpracy. Nie pracuje tam już więcej niż rok, a była szefowa wymaga dostarczenia ich powtórnie i twierdzi, ze w razie ich nie wysłania cała odpowiedzialność pada na mnie.
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
A czego dokładnie dotyczy problem?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.