Anulowane zamówienie internetowe a zwrot pieniędzy.
Pytanie z dnia 12 maja 2020
sklrp internetowy anulował moje zamowienie. Twierdzi, że 20.04 dokonał zwrotu srodków przez payU. Do tej pory nie mam pieniędzy - sklep nie odbiera tel, na maile odpisuje tlyko "nic więcej nie możemy zrobić", a payu klientow indywidualnych obsluguje "wg kolejnosci zgloeszn", wiec rownie dobrze moga mi odp za miesiac. Co powinnam zrobic? Sklep wyslal mi tylko screen z payu, że "w realizacji" z dnia 20.04 i nic wiecej nie chcą zrobić
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Można wystosować oficjalne wezwanie do zapłaty, jeżeli się nie ustosunkują pozostaje droga sądowa.
Podziękowałeś prawnikowi
Może Pan się udać do miejskiego rzecznika konsumentów i poprosić o pomoc.
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
W zaistniałej sytuacji proponuję wezwać sklep do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. Jeżeli sklep nie zastosuje się do rzeczonego wezwania, należy rozważyć sporządzenie pozwu w trybie nakazowym. Pozdrawiam Adwokat Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.