Anulowane zamówienie internetowe a zwrot pieniędzy.

Pytanie z dnia 12 maja 2020

sklrp internetowy anulował moje zamowienie. Twierdzi, że 20.04 dokonał zwrotu srodków przez payU. Do tej pory nie mam pieniędzy - sklep nie odbiera tel, na maile odpisuje tlyko "nic więcej nie możemy zrobić", a payu klientow indywidualnych obsluguje "wg kolejnosci zgloeszn", wiec rownie dobrze moga mi odp za miesiac. Co powinnam zrobic? Sklep wyslal mi tylko screen z payu, że "w realizacji" z dnia 20.04 i nic wiecej nie chcą zrobić

Można wystosować oficjalne wezwanie do zapłaty, jeżeli się nie ustosunkują pozostaje droga sądowa.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2020 20:13 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:13 Obejrzało: 353 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Może Pan się udać do miejskiego rzecznika konsumentów i poprosić o pomoc.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2020 23:03 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 23:03 Obejrzało: 352 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W zaistniałej sytuacji proponuję wezwać sklep do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. Jeżeli sklep nie zastosuje się do rzeczonego wezwania, należy rozważyć sporządzenie pozwu w trybie nakazowym. Pozdrawiam Adwokat Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 12 maja 2020 23:10 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 23:10 Obejrzało: 351 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.