Anulowane zamówienie internetowe a zwrot pieniędzy.

Pytanie z dnia 12 maja 2020

sklrp internetowy anulował moje zamowienie. Twierdzi, że 20.04 dokonał zwrotu srodków przez payU. Do tej pory nie mam pieniędzy - sklep nie odbiera tel, na maile odpisuje tlyko "nic więcej nie możemy zrobić", a payu klientow indywidualnych obsluguje "wg kolejnosci zgloeszn", wiec rownie dobrze moga mi odp za miesiac. Co powinnam zrobic? Sklep wyslal mi tylko screen z payu, że "w realizacji" z dnia 20.04 i nic wiecej nie chcą zrobić

Można wystosować oficjalne wezwanie do zapłaty, jeżeli się nie ustosunkują pozostaje droga sądowa.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2020 20:13 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:13 Obejrzało: 390 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Może Pan się udać do miejskiego rzecznika konsumentów i poprosić o pomoc.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2020 23:03 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 23:03 Obejrzało: 389 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

W zaistniałej sytuacji proponuję wezwać sklep do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. Jeżeli sklep nie zastosuje się do rzeczonego wezwania, należy rozważyć sporządzenie pozwu w trybie nakazowym. Pozdrawiam Adwokat Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 12 maja 2020 23:10 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 23:10 Obejrzało: 388 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem