anulowane zamówienie,zakupy na raty
Pytanie z dnia 28 grudnia 2018
Cześć.
Kupiłem ostatnio w sklepie internetowym sprzet RTV i AGD na raty. Wypełniłem wszystkie wnioski i wszystko było dobrze. Dostałem pozytywną ocene z banku i raty zostały przyznane. Dostałem także informacje ze sklepu, że moje zamówienie jest przyjęte do realizacji i ustaliliśmy termin dowozu. Na 2 dni przez dostawą dostałem email, że na magazynie mają ostatnią sztukę jednej z zamówionych przeze mnie rzeczy i jest uszkodzona i nie mają jak zrealizować mojego zamówienia i zostanie one anulowane w całości. Czy sklep może anulować moje zamówienie w takim przypadku?
Wstępnie co mogłem to sprawdziłem i wyczytałem, że podobno sklep nie może tak zrobić po zmianach w przepisach z 2014 roku. W regulaminie sklepu jest napisane, że dochodzi do zawarcia umowy wtedy kiedy wyślą potwierdzenie na mój email i taki email dostałem. Dostałem również umowę od banku, że mam pożyczkę wziętą na sprzęt oraz harmonogram spłat. Nie zgadzam się na anulowanie mojego zamówienia i napisałem to w odpowiedzi, ale i tak nikt już mi nie odpisał ani niczym się nie przejął. Nie chodzi o to, żeby być upierdliwym, ale nie pasuje mi anulowanie mojego zamówienia ze względu na to, że w momencie kupowania przedmiotów były promocje i za ten sam zestaw w tym momencie zapłacę o ponad 1000 złotych więcej co mi po prostu się nie kalkuluje trochę, bo przecież to nie z mojej winy. Tak czy inaczej mieliśmy umowę podpisaną i zastanawiam się czy sklep nie łamie jakiegoś prawa i czy ja postępuję zgodnie z prawem, że upieram się przy swoim.
Może mi ktoś coś doradzić?
Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.