Anulowania transakcja przez serwis internetowy.
Pytanie z dnia 20 listopada 2020
Witam. 4 listopada kupiłem na platformię ebay Rower od użytkownika: ....... za 2600 £. Po dokonaniu zakupu otrzymałem e-mail od sprzedawcy z danymi do przelewu. Zrobiłem to w 2 częściach (po 1300 funtów każda) ze względu na limity na moim koncie. Po wysłaniu przelewu sprzedający oznaczył przedmiot w serwisie eBay jako zapłacony. Przesyłka miała zostać wysłana w piątek (11.06). Wczoraj (11.05) dostałem wiadomość z serwisu eBay, że konto sprzedającego jest podejrzane i musi anulować zakupiony przedmiot. Poinformowałem o tym sprzedawcę przez e-mail i od tego czasu nie odpowiedział. Przedmiot zniknął ze strony internetowej, pieniądze nie wróciły na moje konto pomimo próśb. Serwis eBay odmawia jakiejkolwiek współpracy pisząc, że nie jesgte objęty ochroną kupujących (nie posiadam PayPal) mimo iż w regulaminie eBay UK jest napisane, że kupujący jest chroniony jeżeli płaci kartą kredytową, czy debetową. Jstem po kolejnej wizycie w banku, który mimo odwołania do ich decyzji (przyznanie mi odszkodowania w postaci 50 procent wysłanej kwoty), twierdząc, że nie mogą już nic zrobić, bo bank sprzedającego nie chce współpracować. Co mogę w tej sytuacji zrobić, skoro serwis się ode mnie odwrócił (nawet nie zablokował tego użytkownika),, bank odmówił kolejnych kroków w tej sprawie, a w czasie pandemii nawet nie mogę udać się osobiście na policję w Wielkiej Brytani. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.