anulowanie rezerwacji wakacji

Pytanie z dnia 19 czerwca 2019

Witam,
zarezerowowaliśmy z męzem wakacje - 2 osobne pokoje 2 osobowe, każdy pokój miał osobny numer rezerwacji i jak się później okazało odrębne numery kont bankowych. Zaliczki poszły w terminie i na prawidłowe numery kont ( z jednego konta bankowego poszedł przelew), ale reszta niestety trafiła omyłkowo na jedną rezerwację. Dostaliśmy informację od TUi o anulacji rezerwacji na jeden z pokoi. Wysłaliśmy i potwierdzenie przelewu środków oraz poinformowaliśmy o nadpłacie na drugiej rezerwacji. W odpowiedzi poinformowali nas, że nastąpi zwrot nadpłaty na istniejącej rezerwacji natomiast zaliczka, która została zapłacona prawidłowo przepada. Teraz moje pytanie: Czy jest szansa na odzyskanie zaliczki jeżeli wszystkie przelewy dotarły w terminie na konta bankowe TUI? Była to tylko kwestia przeksięgowania środków pomiędzy rezerwacjami?

Dzień dobry, dla oceny sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z zawartą umową oraz całością korespondencji z przewoźnikiem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 czerwca 2019 10:32 Zmodyfikowano dnia: 24 czerwca 2019 10:32 Obejrzało: 280 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem