Anulowanie zamówienia internetowego.
Pytanie z dnia 25 listopada 2019
W dniu 22.11.2019 - piątek ok godz. 18.00 dokonałam zakupu przez internet na stronie sklepu producenta mebli narożnika do salonu. Przelew za zamówienie zrobiłam 24.11.2019 w niedzielę w godzinach popołudniowych po czym z powodów osobistych byłam zmuszona anulować to zamówienie czego dokonałam drogą mailową 25.11.2019 - poniedziałek o godz.6.00. Sprzedawca odpisał że anulowanie jest niemożliwe ponieważ meble robione są na zamówienie i poniósł on koszty z tym związane. Myślę ze pieniędzy nie ma jeszcze na koncie, wejdą dopiero dzisiaj 25.11 po południu więc fabryka nie poniosła jeszcze żadnych kosztów czekając na mój przelew. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? napisałam to oczywiście w mailu ale nastąpiła cisza.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.