Anulowanie zamówienia internetowego.
Pytanie z dnia 01 czerwca 2020
Dzień dobry,
mam takie pytanie: zamówiłam towar i tego samego dnia (tak z godzinę później) napisałam prośbę o anulowanie zamówienia. Trzy dni później (25.05.2020) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało anulowane. Dnia dzisiejszego (to jest 01.06.2020) otrzymałam informację, że zamówienie zostało wysłane i jest płatne przy odbiorze. Czy mogę w takiej sytuacji odmówić przyjęcia towaru bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, tak. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.