Anulowanie zamówienia internetowego.

Pytanie z dnia 01 czerwca 2020

Dzień dobry,
mam takie pytanie: zamówiłam towar i tego samego dnia (tak z godzinę później) napisałam prośbę o anulowanie zamówienia. Trzy dni później (25.05.2020) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało anulowane. Dnia dzisiejszego (to jest 01.06.2020) otrzymałam informację, że zamówienie zostało wysłane i jest płatne przy odbiorze. Czy mogę w takiej sytuacji odmówić przyjęcia towaru bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ?

Dzień dobry, tak. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 czerwca 2020 10:53 Zmodyfikowano dnia: 2 czerwca 2020 10:53 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.