Anulowanie zamówienia internetowego i zwrot zapłaty.

Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020

Zamówiłem towar w sklepie internetowym na swoją firmę ( z fv vat). Podany na stronie termin wysyłki wynosił 24 godziny. Opłaciłem zamówienie po czym dowiedziałem się że realizacja będzie trwała jednak tydzień. Natychmiast poprosiłem o zwrot pieniędzy i anulowanie zamówienua- sklep jednak nie chce odstąpić od zamówienia i chce je realizować. Czy ma do tego prawo?

Nie ma formalnie takiego prawa. Jeżeli nie ustosunkuje się do Pana roszczenia, można odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy. Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 kwietnia 2020 08:11 Zmodyfikowano dnia: 11 kwietnia 2020 08:11 Obejrzało: 309 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę formalnie odstąpić od umowy, w związku z niewywiązaniem się przez sprzedawcę z umownego terminu oraz z podaniem obowiązujących przepisów. Oświadczenie proszę wysłać mailem oraz pisemnie- listem poleconym na adres sprzedawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 kwietnia 2020 09:58 Zmodyfikowano dnia: 11 kwietnia 2020 09:58 Obejrzało: 307 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.