Anulowanie zamówienia internetowego i zwrot zapłaty.
Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020
Zamówiłem towar w sklepie internetowym na swoją firmę ( z fv vat). Podany na stronie termin wysyłki wynosił 24 godziny. Opłaciłem zamówienie po czym dowiedziałem się że realizacja będzie trwała jednak tydzień. Natychmiast poprosiłem o zwrot pieniędzy i anulowanie zamówienua- sklep jednak nie chce odstąpić od zamówienia i chce je realizować. Czy ma do tego prawo?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nie ma formalnie takiego prawa. Jeżeli nie ustosunkuje się do Pana roszczenia, można odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy. Kancelaria zajmuje się przygotowaniem takich pism, jak również prowadzeniem spraw sądowych w tym zakresie, zapraszam do kontaktu, pod nr. tel: 502 552 460, bądź drogą mailową: kancelaria@adwokatbukowski.pl z poważaniem Adwokat Michał Bukowski
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę formalnie odstąpić od umowy, w związku z niewywiązaniem się przez sprzedawcę z umownego terminu oraz z podaniem obowiązujących przepisów. Oświadczenie proszę wysłać mailem oraz pisemnie- listem poleconym na adres sprzedawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.