Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy.
Pytanie z dnia 17 grudnia 2019
Witam,
Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym X. Dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia z danymi do przelewu oraz informacją, że po zaksięgowaniu wpłaty paczka zostanie wysłana. Przelew wykonałem tego samego dnia. Po 5 dniach otrzymałem od sklepu wiadomość, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru. Podczas wymiany maili przedstawiciel sklepu twierdził, że zamówienia opłacone kartą lub przez przelewy24 są realizowane w pierwszej kolejności w ciągu godziny, a opłacone przelewem tradycyjnym są przesuwane na koniec kolejki mimo, że zostały złożone i potwierdzone wcześniej. W regulaminie sklepu ani podczas składania zamówienia nie ma podanej takiej informacji co w przypadku krótkotrwałych promocji z góry dyskwalifikuje możliwość dokonania udanego zakupu. Proszę o odpowiedź czy takie tłumaczenie sklepu jest zgodne z prawem i czy można realizować zamówienia w sposób inny niż po dacie ich zawarcia jeżeli nie ma o tym mowy w regulaminie.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.