Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy.
Pytanie z dnia 02 grudnia
Dzień dobry! Zakupiłam produkt drogą internetową w sklepie mającym wyłącznie e-mail: ....
Po 10 minutach anulowałam zakup opierając się na prawie konsumenta i odstąpiłam formalnie od umowy kupna zawartej na odległość. Piszę e-maile, ale nie chcą mi zwrócić pieniędzy. Wysłałam również "drogą" e-mailową ostateczne, przedprocesowe wezwanie do zapłaty. Bez odzewu. Będę wdzięczna za odpowiedź. Z wyrazami szacunku L. F.
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, Proponuję rozważyć skierowanie sprawy do Sądu o zapłatę. W razie potrzeby pozostaję do dyspozycji, gdyby chciała Pani porozmawiać. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.