Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy.

Pytanie z dnia 02 grudnia

Dzień dobry! Zakupiłam produkt drogą internetową w sklepie mającym wyłącznie e-mail: ....
Po 10 minutach anulowałam zakup opierając się na prawie konsumenta i odstąpiłam formalnie od umowy kupna zawartej na odległość. Piszę e-maile, ale nie chcą mi zwrócić pieniędzy. Wysłałam również "drogą" e-mailową ostateczne, przedprocesowe wezwanie do zapłaty. Bez odzewu. Będę wdzięczna za odpowiedź. Z wyrazami szacunku L. F.

Dzień dobry Pani, Proponuję rozważyć skierowanie sprawy do Sądu o zapłatę. W razie potrzeby pozostaję do dyspozycji, gdyby chciała Pani porozmawiać. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 grudnia 2024 16:00 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2024 16:00 Obejrzało: 7 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.