Pytanie z dnia 11 kwietnia 2017
Bank bezpodstawnie przeksięgował środki z rachunku do bieżącej spłaty kredytu na rachunek do całkowitej spłaty, ponad 20 reklamacji jest przeterminowanych, infolinia wprowadza w błąd, każdy mówi co innego, nie można skontaktować się z działem reklamacji, niewłaściwie działa system bankowości elektronicznej.
Chcę wystąpić z pozwem do sądu, proszę o informację jak skonstruować pozew, ile mnie to będzie kosztowało, złożenie sprawy w sądzie, na jakie odszkodowanie mogę liczyć, jakie ustawy regulują rozpatrywanie reklamacji przez banki, jakie przepisu unijne mówią o rozpatrywaniu reklamacji przez banki.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby ocenić czy i jakie roszczenia Panu przysługują, trzeba się zapoznać z całą posiadaną przez Pana dokumentacją. Proszę się więc skontaktować z miejscowym adwokatem i skorzystać z jego usług w tym zakresie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.