Bank nie uznaje reklamacji i nie chce zwrócić pieniędzy.

Pytanie z dnia 30 czerwca

Rzecznik Finansowy wystąpił do banku o zwrot nieautoryzowanych transakcji płatniczych na kwotę 200 000 zł . Mimo wielokrotnych reklamacji Bank nie uznaje reklamacji i nie chce zwrócić pieniędzy do których doszło w wyniku oszustwa i nieautoryzowanych transakcji płatniczych. Straciłem pieniądze a bank nie chce mi ich zwrócić. Sprawa dotyczy oszustwa

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Z opisu można domniemywać, że pozostała w zasadzie droga sądowa, ale bez analizy dokumentów nie sposób tego potwierdzić, ani ocenić szans ewentualnego postępowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lipca 2024 09:08 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2024 09:08 Obejrzało: 50 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chętnie pomogę, tel. 604 183 261

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lipca 2024 09:31 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2024 09:31 Obejrzało: 49 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Zapraszam do kontaktu telefonicznego albo na adres email Kancelarii: weigt@post.pl. Zapoznam się ze szczegółami sprawy i na tej podstawie będę w stanie udzielić Panu porady co do ewentualnych dalszych działań prawnych. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 3 z dnia 1 lipca 2024 13:06 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2024 13:06 Obejrzało: 46 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.