Pytanie z dnia 07 lipca 2020
Bedac na pokazie w hotelu, zakupilam produkty. Okazalo sid ze nie moge teraz zwrocic gdyz na rachunku widnieje napis iz jest to koc rehabilitacyjny. Rizmawiajac telefonicznie z Firma .............. dowiedzialam sie ze nie moge tez zwrocic nastepnych dwoch produktow gdyz one ponoc byly sprzedane za złotowke( nie ma tego zapisane). Z przyczyn zdrowotnych nie moge sobie pozwolic na takie koszty a firma nie chce zrobic mi zwrotu. Splata ma byc rozdzielona na raty w banku przez rok czasu. Bardzo prosze o pomoc.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z zawartą umową, ale prawdopodobnie od umowy będzie można odstąpić. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Konieczna jest analiza umowy - zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.