bezpodstawne oskarżenia

Pytanie z dnia 18 lipca 2019

Dzień Dobry,
po moim wyjeździe, bez żadnego kontaktu ze mną, hotel obciążył moją kartę kredytową dodatkową kwotą 200 zł W rozmowie telefonicznej zostałem oskarżony o kradzież suszarki do włosów. W jaki sposób mogę na tak bezpodstawne oskarżenia i zabór pieniędzy zareagować?

Witam, W takiej sytuacji należałoby w pierwszej kolejności zawiadomić odpowiednie organy ścigania i dokonać innych istotnych dla sprawy ustaleń. Po uzyskaniu dodatkowych informacji będę mogła udzielić bardziej precyzyjnej odpowiedzi na zapytanie. Pozdrawiam, adw. Judyta Kasperkiewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lipca 2019 15:22 Zmodyfikowano dnia: 18 lipca 2019 15:22 Obejrzało: 432 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Hotele najczęściej stosują różnego rodzaju regulaminy, które gość hotelu akceptuje podpisując kartę hotelową - karta, w której wpisuje się dane osobowe i inne. Zapewne hotel ma tego typu regulamin. I te 200zł traktuje jako tzw. karę umowną. Jeżeli jednak według Pana nie było tak, jak uznał hotel, a Pan nic nie podpisywał, o czym pisałem wyżej, to warto sprawę zgłosić na policji

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 lipca 2019 18:14 Zmodyfikowano dnia: 19 lipca 2019 18:14 Obejrzało: 426 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.