blokada rachunku bankowego
Pytanie z dnia 12 lipca 2019
Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie zablokowania rachunku bankowego przez Bank. Bez powiadomienia Bank zablokował mi konto oraz karte kredytowa (nie mam żadnych długów, niezapłaconych mandatów, innych zobowiązań). Na infolinii dostaje tylko informacje że mam zgłosić się do najbliższej placówki. Najbliższa placówka jest 100 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie bardzo pasuje mi się udać ze względu na pracę. Czy to jest zgodne z prawem że Bank zablokuje mi konto i nie potrafi nawet mnie powiadomić ani po tym fakcie podać przyczynę blokady na infolinii tłumacząc się że mam zablokowany dostęp do kanałów elektronicznych? Chce wysłać listownie wypowiedzenie i zamknięcie rachunku ze względu na takie nieuzasadnione działania banku. Czy takie listownie wypowiedzenie musi Bank zaakceptować pomimo blokady rachunku?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.