Pytanie z dnia 23 listopada 2015

Brak zwrotu kosztów za zwrócone obuwie. 27.10br dokonałam zwrotu towaru i do dnia dzisiejszego, nie otrzymałam odpowiedzi. 14-dniowy okres zwrotu pieniędzy Klientowi już dawno minął-właściciel Sklepu internetowego nic sobie jednak z tego nie robi. Maile i telefony nie dają rezultatu. Jestem w kontakcie z UOKik, lecz uważam,że chyba prawnik tu więcej pomoże...

Szanowni Państwo! W takim wypadku, jeżeli odstąpili Państwo od umowy oraz zwrócili rzecz sprzedaną, należy sprzedawcę wezwać do zapłaty zwrotu ceny za rzecz sprzedaną. Najlepiej uczynić to listem poleconym. Jeżeli to nie poskutkuje to należy sprawę skierować a drodze sądowej poprzez wytoczenie powództwa o zapłatę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2015 21:18 Obejrzało: 404 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.