Pytanie z dnia 16 lutego 2023
Byłam w salonie fryzjerskim na wizycie, szłam z nadzieją, że poprawią ich kolor i wygląd. Niestety tak się nie stało. Zażądałam zwrotu pieniędzy, fryzjerka kazała kontaktować mi się z jej prawnikiem, ponieważ twierdzi że wykonała ona to zgodnie ze sztuką fryzjerską. Poinformowałam ją o prawie konsumenta jakie działa w Polsce lecz dalej twierdzi, że wykonała ona swoją pracę dobrze. Rozmawiałam także z inną osobą prowadzącą własny salon fryzjerski i twierdzi on, że nie jest to dobrze wykonana praca. Dodam to tego jeszcze, że nie przypominam sobie abym dostała paragon lub była zapytana o to czy go chcę i, że rozmawiałam tylko i wyłącznie telefonicznie z osobą prowadzącą inny salon i po wizycie nic nie było robione z tymi włosami.
Kamila Nagórska-Kozik Adwokat (Od 2019)
KNK Kancelaria Adwokacka adw. Kamila Nagórska
Marii Konopnickiej 3b/2, 80-240 Gdańsk
Dzień dobry, można ubiegać się o odszkodowanie od fryzjerki. Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.