Pytanie z dnia 29 sierpnia 2018
Byliśmy z rodziną na wakacjach w Czarnogórze po zakończeniu turnusu czekaliśmy 16 godzin na autokar bez pokoi bo miał awarię następnie autokar przyjechał z niesprawną klimatyzacją i 60 osób w tym małe dzieci jechaliśmy 25 godz.do kraju w umowie miał być autokar klimatyzowany czy można spodziewać się jakiegoś zadośćuczynienia z tej firmy .......... oraz do ilu dni można się odwołać i do kogo się zwrócić. Pozdrawiam
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Dzień dobry. Oczywiście jest taka możliwość. Trzeba zareklamować usługę turystyczną. W razie chęci nawiązania współpracy zapraszam do kontaktu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.