Pytanie z dnia 29 sierpnia 2018

Byliśmy z rodziną na wakacjach w Czarnogórze po zakończeniu turnusu czekaliśmy 16 godzin na autokar bez pokoi bo miał awarię następnie autokar przyjechał z niesprawną klimatyzacją i 60 osób w tym małe dzieci jechaliśmy 25 godz.do kraju w umowie miał być autokar klimatyzowany czy można spodziewać się jakiegoś zadośćuczynienia z tej firmy .......... oraz do ilu dni można się odwołać i do kogo się zwrócić. Pozdrawiam

Dzień dobry. Oczywiście jest taka możliwość. Trzeba zareklamować usługę turystyczną. W razie chęci nawiązania współpracy zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 sierpnia 2018 21:34 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 21:34 Obejrzało: 322 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.