Pytanie z dnia 12 marca 2018
Były pracodawca nie chce mi wypłacić należnego wynagrodzenia. Twierdzi, że nie zrealizowałem zlecenia. Zlecenie zostało zrealizowane, jednak system, który operacje "zliczał" był wadliwy. Jakie kroki należy podjąć w celu odzyskania wynagrodzenia? Poprosiłem już (mejlowo a następnie pisemnie - za potwierdeniem odbioru) o wydruk logów " z systemu" oraz kopie pism, które składałem jako dowód odbycia spotkania z klientem. Bez odzewu. Proszę o poradę, co mogę zrobić dalej.
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy wezwać do zapłaty pracodawcę. Jeśli to nie pomoże, trzeba będzie rozważyć wniesienie pozwu. Jeśli byłby Pan zdecydowany, chętnie pomogę. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
A był Pan zatrudniony na umowie o pracę czy cywilnoprawnej (zlecenie/dzieło) lub też w ramach swojej działalności gospodarczej?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.