Pytanie z dnia 12 marca 2018

Były pracodawca nie chce mi wypłacić należnego wynagrodzenia. Twierdzi, że nie zrealizowałem zlecenia. Zlecenie zostało zrealizowane, jednak system, który operacje "zliczał" był wadliwy. Jakie kroki należy podjąć w celu odzyskania wynagrodzenia? Poprosiłem już (mejlowo a następnie pisemnie - za potwierdeniem odbioru) o wydruk logów " z systemu" oraz kopie pism, które składałem jako dowód odbycia spotkania z klientem. Bez odzewu. Proszę o poradę, co mogę zrobić dalej.

Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy wezwać do zapłaty pracodawcę. Jeśli to nie pomoże, trzeba będzie rozważyć wniesienie pozwu. Jeśli byłby Pan zdecydowany, chętnie pomogę. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2018 16:41 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 16:41 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

A był Pan zatrudniony na umowie o pracę czy cywilnoprawnej (zlecenie/dzieło) lub też w ramach swojej działalności gospodarczej?

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 marca 2018 19:48 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 19:48 Obejrzało: 225 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.