Pytanie z dnia 20 lipca 2015
Chciałem skorzystać z możliwości zakupy biletu poprzez telefon komórkowy w komunikacji miejskiej . Będąc na przystanku przygotowałem aplikacji abym mógł zakupić bilet zaraz po wejściu do środka transportu, w momencie w którym chciałem zakupić bilet ( Wpisałem kod zabezpieczający który pobiera opłatę z mojego konta, jest to ostatni etap przez zakupem ) i pojawił się komunikat o blokadzie na 10 min, następnie była kontrola w wyniku której otrzymałem "opłatę dodatkową " . Moje pytanie Czy takie praktyki są legalne ? jaki krok najlepszy byłby w tej sprawie ?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.