Pytanie z dnia 29 stycznia 2018

Chciałabym prosić o pomoc co zrobić w sytuacji zakończonej miesiąc temu gwarancji.

15 grudnia 2015 roku zakupiłam przez sklep internetowy pilot do kamerki sportowej. W trakcie 2 lat pilot był 2 razy reklamowany za każdym razem z tego samego powodu - przestał działać, nie miał reakcji na ładowanie. W ciągu tych 2 razy otrzymywałam z powrotem działający pilot z zaleceniami od producenta aby lądować go z sieci i czyścic regularnie gniazdo ładowania aby było wolne od zanieczyszczeń tak tez robiłam. pilot jest wodoodporny i nadaje się na ekstremalne warunki zarówno pogodowe jak i sytuacyjne dlatego tez jego nie działanie było dziwne. Zwłaszcza ze pilot zawsze był przeze mnie ładowany z sieci a nie z komputera. Okazało się ze pilot znów przestał działać i wysłałam formularz reklamacyjny do sklepu internetowego po czym otrzymałam informacje ze minęły 2 lata i proces reklamacji został zakończony. Podałam datę 15 stycznia jako datę rozpoznania wady. Czy mam jako konsument jakieś prawa w związku z ta sytuacją. Minął miesiąc od zakończenia reklamacji a wada jest ciągle ta sama. Zostałam z wadliwym produktem. Pilot był wzięty na f-a na firmę. Bardzo proszę o poradę

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.