Pytanie z dnia 21 lipca 2018

Chciałem wypożyczyć samochód, wyraziłem chęć najmu poprzez formularz kontaktowy na stronie wypożyczalni. Wszystko dogadane, 25% ceny zostało wpłacone (opłata rezerwacyjna, którą kazał wpłacić pracownik) ale niestety jedna osoba, która miała jechać wypożyczanym samochodem uległa wypadkowi.
Wyraziłem chęć rezygnacji, a pracownik powiedział, że opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.
Nie mówił o tym, że jest bezzwrotna i w regulaminie też nie ma o niej wzmianki. Jak odzyskać pieniądze?

Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, trzeba się zapoznać z umową, regulaminem i korespondencją z wynajmującym. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lipca 2018 12:10 Zmodyfikowano dnia: 23 lipca 2018 12:10 Obejrzało: 308 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.