Pytanie z dnia 21 lipca 2018

Chciałem wypożyczyć samochód, wyraziłem chęć najmu poprzez formularz kontaktowy na stronie wypożyczalni. Wszystko dogadane, 25% ceny zostało wpłacone (opłata rezerwacyjna, którą kazał wpłacić pracownik) ale niestety jedna osoba, która miała jechać wypożyczanym samochodem uległa wypadkowi.
Wyraziłem chęć rezygnacji, a pracownik powiedział, że opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.
Nie mówił o tym, że jest bezzwrotna i w regulaminie też nie ma o niej wzmianki. Jak odzyskać pieniądze?

Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, trzeba się zapoznać z umową, regulaminem i korespondencją z wynajmującym. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lipca 2018 12:10 Zmodyfikowano dnia: 23 lipca 2018 12:10 Obejrzało: 340 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem