Pytanie z dnia 07 lipca 2020

Chodzi o to, że w minioną sobotę byliśmy ze znajomymi odpocząć w hotelu. W jednym z pokoi było jacuzzi, bywaliśmy już tam wcześniej , nawet w tym samym apartamencie, ale akurat to pomieszczenia jak i jacuzzi było po remoncie. Postanowiliśmy skorzystać i wykąpać się, jednak nie umieliśmy uruchomić sprzętu. Poprosiliśmy obsługę o pomoc, niestety oni również nam nie pomogli, mówili, że to jest nowy sprzęt , że wszystko jest skończone i zrobione, ale nie było jeszcze używane. Mojemu chłopakowi udało się zastawić odpływ i nalaliśmy wody. Woda nalewała się bardzo powoli, ale wszystko było w porządku. Po dość długim czasie jacuzzi napełniło się odpowiednią ilością wody i zaczęliśmy się kąpać. Nie siedzieliśmy w wodzie cały czas, co chwile wychodziliśmy po telefon, do toalety itp. Po pewnym czasie, kiedy znajdowaliśmy się w środku wszyscy , czyli jakoś 10 minut stwierdziliśmy, że juz wychodzimy bo jest późno i idziemy spać, wychodząc zobaczyłam sporo wody w pomieszczeniu, która wydobywała się spod jacuzzi. Za chwilę wpadł personel z pretensjami, że zalewamy hotel. Wytłumaczyliśmy całą sytuację i dostaliśmy klucze do innych pokoi , po czym poszliśmy spać. Następnego dnia, jakoś o 9 rano ktoś zapukał do drzwi, okazało się , że wezwano na nas policję. Wyjaśniliśmy całą sytuację, ale mam wrażenie, że policja od początku założyła , że to nasza wina. Najpierw twierdzili, że wody było tak dużo, ze się wylewała i jak wytłumaczyłam wszystko, to zmienili wersję na taką, że byliśmy pijani. Nikt nie był pijany i nie poczuwamy się do winy, uważamy, ze to problem przez niedopatrzenie przy montażu. Policjant twierdził, ze był na miejscu i wszystko działa poprawnie, jednak jak zapytaliśmy jak sprawdził to tak szybko , powiedział, że odkręcił kran i woda uciekła do odpływu. Nie sprawdził jednak stanu urządzenia po całkowitym wypełnieniu wodą. Chciałabym zapytać, co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, to będzie zależeć od tego czy i jakie działania podejmie hotel. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lipca 2020 08:11 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2020 08:11 Obejrzało: 170 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli hotel zażąda od Państwa odszkodowania, będą Państwo musieli przedstawić swoją wersję zdarzenia w sądzie i w ten sposób bronić się przed odpowiedzialnością odszkodowawczą. W zasadzie jedyną rzeczą, którą można tutaj zrobić aby się przygotować jest próba zebrania dowodów w sprawie (ew. zdjęcia z miejsca zdarzenia, zeznania świadków świadczące o remoncie). Możecie także Państwo wystąpić z wnioskiem o wydanie notatki policyjnej z interwencji. Co do zasady jednak decyzja hotelu czy występować na drogę sądową zależy wyłącznie od jego inicjatywy. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 lipca 2020 12:14 Zmodyfikowano dnia: 8 lipca 2020 12:14 Obejrzało: 166 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.