Pytanie z dnia 07 października 2015
co mam zrobic jesli na mojej zmianie doszlo do kradziezy i pracodawca kaze mi zaplacic za towar ktory ukradl zlodziej jesli nie bylam tego swiadoma i nie wiedzialam o tym i pracodawca mowi. ze ma swiadka ze po prostu ja ukladalam towar a nie pilnowalam klienta. wiec ja sie z tym nie zgadzam ze ja mam. za to placic jesli pracodawca ma tylko swiadka a nie ma innych dowodow. to kto jest za to odpowiedzialny
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Jeśli nie zawarła Pani z pracodawcą mowy o odpowiedzialności materialnej za braki w sklepie, to nie musi Pani płacić. To na pracodawcy ciąży ryzyko tego typu zdarzeń w sklepie. Musi tez tak zorganizować prace, aby pracownicy mieli realną możliwość ochrony tego mienia. Jeśli jest 1 pracownik na cały sklep samoobsługowy, to trudno żeby dopilnował całego towaru.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.