Pytanie z dnia 13 września 2017

Co mogę zrobić w przypadku oszustwa internetowego? Tj: Zamówiony towar w ogóle do mnie dotarł, a z firmą nie ma żadnego kontaktu, ani też zwrotu kosztów po ówczesnym wysłaniu maila z odstąpieniem od umowy.

Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie zawiadomienia do Policji lub prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Z chwilą skazania może Pan żądać obowiązku naprawienia szkody poprzez zwrot kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 września 2017 19:38 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2017 19:38 Obejrzało: 395 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.