Pytanie z dnia 13 września 2017
Co mogę zrobić w przypadku oszustwa internetowego? Tj: Zamówiony towar w ogóle do mnie dotarł, a z firmą nie ma żadnego kontaktu, ani też zwrotu kosztów po ówczesnym wysłaniu maila z odstąpieniem od umowy.
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie zawiadomienia do Policji lub prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Z chwilą skazania może Pan żądać obowiązku naprawienia szkody poprzez zwrot kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.