Pytanie z dnia 18 kwietnia 2020
co w sytuacji kiedy dokonałam przelew na konto i mam wyciąg z banku a odbiorca twierdzi ze go nie otrzymał, kogo jest racja? Kto wygra sprawę w sądzie? Jak to rozstrzygnąć bez sądu i dodatkowych kosztów?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a za co to był przelew, czy bank potwierdził zrealizowanie przelewu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry jeśli ma pan potwierdzenie przelewu można poprosić bank zaświadczenia/potwierdzenia dotarcia przelewu. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Małgorzata Brezdeń Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Małgorzata Brezdeń
Mickiewicza 15, 27-600 Sandomierz
Dzień dobry , proszę wystąpić do Pani banku z wnioskiem o potwierdzenie dotarcia przelewu do odbiorcy. W razie pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.