Co zrobić gdy kupujący nie odebrał paczki za pobraniem?
Pytanie z dnia 19 października 2022
Witam. Mam problem... kupujący zamówił ode mnie paczkę, którą miał opłacić za pobraniem. Paczki nie odebrał i muszę zapłacić koszt wysyłki oraz powrotu. Kupujący nie odbiera telefonu oraz nie odpisuje na wiadomości. Mam wiadomości, w których prosi o wysyłkę za pobraniem oraz zakupu był poprzez allegro. Co mogę zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać pieniądze? Osoba prywatna
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Dzień dobry, czy wskazaną "osobą prywatną" jest zarówno Pani/Pan, jak i kupujący? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.